Hop til indhold

Recommended Posts

Er der mon nogen som kan ryste lidt erfaringer med "Vera new" ud af ærmet?

Jeg går ud fra billederne er fake, da de er at finde mange steder på interwebbet.

Men hvordan mon pigen er i virkeligheden?

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sød ser hun ud, så jeg følger lige med;-)

Billederne er med overvældende sandsynlighed fake.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja, umiddelbart ser de for mig meget ægte ud. men om det pigen på billederne man møder, det er en anden sag!

Ja nu skal vi jo ikke snakke forbi hinanden.. når jeg skriver billederne er fake, mener jeg at billederne er nogen annoncøren har fundet på nettet, og brugt. At det er en anden pige end hende på billederne, man møder. Ikke 100% sikkert, men ret sandsynligt vil jeg mene Link

Håber én napper en tur, og melder tilbage.. selv kan jeg ikke, da jeg er landsdel-udfordret ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter at have læst jeres kommentarer og set at der ligger mange billeder af den uskyldige pige på nettet, så tror jeg desværre ikke at det her bliver studeret meget nærmere.

Hvad siger i til den her ide? 

Jeg tænker at man kunne mødes 5-10 fyre, hvis det er muligt.... bliver enige om en pige, eller så vidt som muligt (Research hjemme fra bør være et krav). Derefter betaler hver mand sin andel og så trækkes der lod. ham der vinder får lov til at smage på varen. Derefter mødes man igen. Når der så spilles for anden gang, så har den/de tidligere videre kun halv så stor chance for at vinde igen og så videre. Men det kan jo aftales på mange måder. Det er selvfølgelig bare en ide som kan strikkes sammen på 1000 måder. Men meningen er ligesom at man virkelig udveksler erfaringer gennem et større fælles samarbejde og dermed få fundet frem til de piger som gør os helt elektriske men også få skrevet og snakket om de piger der bare ikke er 1 kr værd. 

Jeg ved godt at det er noget af et long shoot med denne ide, men det kunne jo gøre det meget mere spændende. Desuden kunne man jo godt mødes med skjult ansigt hvis man er nervøs for at blive genkendt. Damn der er mange muligheder. Der er ikke nogen der siger at det skal være nemt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bubba,

En god tanke, men nok svært at samle reél opbakning til, er jeg bange for. Indtil videre venter jeg og ser om nogen tidligere kunder melder sig med lidt info ;)

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...