Hop til indhold
Guest Imba

sex klub i Hamburg!!!

Recommended Posts

Guest Imba

Hej.

Jeg sidder lidt og leger med tanken om at tage en tur til Hamburg måske idag!

 

Er der monstro  nogle der vil med?

Det ville være super fedt hvis du har erfaring med sex klubber i Tyskland. 

Så lige en sidste ting, hva koster sådan en 2. Dagstur  Eller 1. Dags tur?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er faktisk et udmærket Tysklands forum, med en underafdeling til efterlysninger, jeg ville i al ubeskedenhed mene, at det var en mulighed. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Jeg sidder lidt og leger med tanken om at tage en tur til Hamburg måske idag!

 

Er der monstro  nogle der vil med?

Det ville være super fedt hvis du har erfaring med sex klubber i Tyskland. 

Så lige en sidste ting, hva koster sådan en 2. Dagstur  Eller 1. Dags tur?

Hvor meget kan du knalde ? hvilken klub vil du på ? Det koster ca. mig mellem 3-5K kr. om dagen på FKK ekskl. rejse omkostninger.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Jeg sidder lidt og leger med tanken om at tage en tur til Hamburg måske idag!

 

Er der monstro  nogle der vil med?

Det ville være super fedt hvis du har erfaring med sex klubber i Tyskland. 

Så lige en sidste ting, hva koster sådan en 2. Dagstur  Eller 1. Dags tur?

Du er nok lidt sent ude - regn med mindst 14 dage, hvis du vil have andre med på sådan en tur, men hvis du ikke har nogen erfaringer med sexklubber i Tyskland og kommer fra Jylland, kan jeg anbefale dig at starte med at besøge http://en.the-pclub.de/page/jobs i Flensburg. Det er en lidt mere rolig klub, hvor du kan være heldig at møde andre danskere, som kan forklare dig lidt mere om do and donts  - ellers er pigerne normalt også søde og gode til det - bare husk at kys og fisseslik på den klub kan løbe noget op. Men du kan få fred og ro til at sidde og kigge pigerne ud - især Luna, Maura, Jessi, Lolita og Kamelia m.fl. kan jeg anbefale :)

Tager du til Hamburg, så kan du på Fantasy i weekenderne fornøje dig en hel dag for under kr. 1000,-. Pigerne har måske ingen hjemmeside, men der er min. 10 piger at vælge imellem og sidst var der vist kun et par stykker jeg ikke fik tid og lyst til at tage en tur med ovenpå :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er noget pjat at kys og fransk til pigen koster ekstra - piger som tager penge for disse er sharks !

Nu skilter de jo med det i klubben, så det bør ikke komme som nogen overraskelse, medmindre pigen lokker en til det uden at gøre opmærksom på at det altså koster ekstra - og det synes jeg de er gode til og hvis man tager længere tid med den samme pige, er det nok heller ikke det der vælter budgettet - det kan ihvertfald hurtigt koste mere at køre flere hundred kilometer længere + evt. overnatning mm, for at få det med i prisen og det er jo ikke alle der gider/har råd til/kan knalde en hel dag med 17 forskellige piger :wink:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu skilter de jo med det i klubben, så det bør ikke komme som nogen overraskelse, medmindre pigen lokker en til det uden at gøre opmærksom på at det altså koster ekstra - og det synes jeg de er gode til og hvis man tager længere tid med den samme pige, er det nok heller ikke det der vælter budgettet - det kan ihvertfald hurtigt koste mere at køre flere hundred kilometer længere + evt. overnatning mm, for at få det med i prisen og det er jo ikke alle der gider/har råd til/kan knalde en hel dag med 17 forskellige piger :wink:

Jeg mister allerede lysten hvis jeg skal betale ekstra for kys og fransk til pigen. Som er mininum kriterierne for GFE.

Jernsvin, vi bliver aldrig enig om P-club i Flensborg (som ikke er en FKK - det er et lille hus/bordel med nogle få piger i), du er glad for klubben og jeg hader den som pesten.

Jeg vil fraråde alle mod P-club og jeg vil råde alle at køre videre til Hamborg hvor oplevelserne er større. Vi ser bort fra tid og pengene. Man skal slet ikke besøge P-club som nybegyndere og tro man har været på FKK. Næ som minimum bør man besøge Harmony eller Atmos.

Oplevelserne i Hamborg er det værd at køre lidt længere sydpå end bare til Flensborg.

P-club er for folk som ikke kan slippe væk og kan bruges i yderste nødsituationer, men hvis jeg var havet i Flensborg ville jeg hellere besøge de private piger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

P-club er for folk som ikke kan slippe væk og kan bruges i yderste nødsituationer, men hvis jeg var havet i Flensborg ville jeg hellere besøge de private piger. 

 Må indrømme at jeg nok af og til synes, jeg er blevet for gammel til at ture rundt til de mere luskede adresser og gang på gang støde på piger, der enten er optagne, bruger fake fotos, er + 10 i både alder og/eller vægt i forhold til beskrivelsen og lugter af hvidløg :wink: - så gider jeg alligevel ikke kys og fisseslik, selv om det er med i prisen, men tager hellere jeg en hel eftermiddag i P-clubben, hvor jeg i fred og ro kan udvælge en af de lækre slanke unge piger, som f.eks Maura

http://en.the-pclub.de/files/Foto 09.10.15, 01 46 52.jpg

der ville kunne få selv Rejse til at få rejsning :grin:

Mht. at slippe væk, så har Sønderjylland mærkeligt nok landets største bedækning med bordeller/indbygger, så når det er så svært bare at få folk over grænsen, selvom de ellers nok ved, hvor der er tilbud på 3 rammer med billige dåser, synes jeg det er helt urealistisk at tro at de trods tilbud om gratis kys og fisseslik, kan lokkes længere sydpå end til Flensburg - eller bare ind på en sex-klub, hvor de jo kunne risikere at møde nogen de kender :shock:

PS. mht. fisseslik

http://en.the-pclub.de/files/image (90).jpg

:grin:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Må indrømme at jeg nok af og til synes, jeg er blevet for gammel til at ture rundt til de mere luskede adresser og gang på gang støde på piger, der enten er optagne, bruger fake fotos, er + 10 i både alder og/eller vægt i forhold til beskrivelsen og lugter af hvidløg :wink: - så gider jeg alligevel ikke kys og fisseslik, selv om det er med i prisen, men tager hellere jeg en hel eftermiddag i P-clubben, hvor jeg i fred og ro kan udvælge en af de lækre slanke unge piger, som f.eks Maura

http://en.the-pclub.de/files/Foto 09.10.15, 01 46 52.jpg

der ville kunne få selv Rejse til at få rejsning :grin:

Mht. at slippe væk, så har Sønderjylland mærkeligt nok landets største bedækning med bordeller/indbygger, så når det er så svært bare at få folk over grænsen, selvom de ellers nok ved, hvor der er tilbud på 3 rammer med billige dåser, synes jeg det er helt urealistisk at tro at de trods tilbud om gratis kys og fisseslik, kan lokkes længere sydpå end til Flensburg - eller bare ind på en sex-klub, hvor de jo kunne risikere at møde nogen de kender :shock:

PS. mht. fisseslik

http://en.the-pclub.de/files/image (90).jpg

:grin:

Jernsvin, man skulle tro du fik procenter for at reklamere for P-club, tidligere mødte jeg afdankede tussede piger i klubben... måske har de formået at trække unge og lækre piger til nu ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jernsvin, man skulle tro du fik procenter for at reklamere for P-club, tidligere mødte jeg afdankede tussede piger i klubben... måske har de formået at trække unge og lækre piger til nu ?

Desværre får jeg ikke procenter, kun måske lidt bedre service.

Synes det er lang tid siden at de overtussede piger dominerede i klubben, må dog indrømme at jeg sidst jeg var der faldt for en studinefrækkert fra Hamburg med en del tatoveringer og kunstige bryster, men heldigvis lige tilpas til mine hænder -  og hun var så stram at jeg knapt kunne komme halvvejs op i hende - til gengæld var hun god til pirringssvensk :grin:

Ellers har jeg på det sidste oplevet flere helt unge piger, men rigtig rigtig små lækre ungpige bryster - f.eks Maura og Luna 8-)

Udvalget af piger er måske ikke så stort, men dem, der er der er knaldfrække og vi burde arrangere en fællestur på et tidspunkt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre får jeg ikke procenter, kun måske lidt bedre service.

Synes det er lang tid siden at de overtussede piger dominerede i klubben, må dog indrømme at jeg sidst jeg var der faldt for en studinefrækkert fra Hamburg med en del tatoveringer og kunstige bryster, men heldigvis lige tilpas til mine hænder -  og hun var så stram at jeg knapt kunne komme halvvejs op i hende - til gengæld var hun god til pirringssvensk :grin:

Ellers har jeg på det sidste oplevet flere helt unge piger, men rigtig rigtig små lækre ungpige bryster - f.eks Maura og Luna 8-)

Udvalget af piger er måske ikke så stort, men dem, der er der er knaldfrække og vi burde arrangere en fællestur på et tidspunkt :)

Jeg er frisk på en fællestur til Harmony, som Rejse arrangerede før... jeg springer P-club over, service er dyrere end andre klubber og udvalget er for lille, jeg skulle gerne nå en 3-5 piger om dagen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...