Hop til indhold
Guest TroelsTroløs

18girl aalborg - Vejgård Aalborg

Recommended Posts

Guest TroelsTroløs

https://annoncelight.dk/showad/193347

160cm vil jeg vurdere. Bryster der hænger meget. Må ikke holde hendes hovede og hun siger ikke et ord under akten. Naboen bankede alligevel for at få os til at dæmpe os.

Er Vejgård med 2 andre der sover op sofaen som man skal forbi først.

1/10. Spild ikke tiden.

Redigeret af TroelsTroløs

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TroelsTroløs

Billederne har intet med virkeligheden at gøre. Det eneste der matcher er muligvis hårfarven.

Hun er ikke dyr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TroelsTroløs

hader også kondom  

 

Hvad mener du? I telefonen tilbyder hun blow uden kondom og sex med. Det blev til tre sut så kom kondomet på. Et knaldrødt et hvor der ikke var taget meget hensyn til følsomheden ved valget (virkede som noget fra USSR, jeg foretrækker de tyndere hvor man ikke i samme grad skal gætte sig til hvad der sker).

Det er ikke mit indtryk at hverken hun eller jeg hader kondom.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er dem på Holbergsgade, er de aldeles ikke handlet. De er fra Polen og er her ganske frivilligt, de går også i byen og handler osv. når de er her. Jeg har snakket med et par af dem. De koster kun 700 for en halv time med mega, men det er mere end de får i klubberne i Tyskland, og meget mere end de tjener i Polen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
cooperdk skrev, 1 time siden:

Hvis det er dem på Holbergsgade, er de aldeles ikke handlet. De er fra Polen og er her ganske frivilligt, de går også i byen og handler osv. når de er her. Jeg har snakket med et par af dem. De koster kun 700 for en halv time med mega, men det er mere end de får i klubberne i Tyskland, og meget mere end de tjener i Polen.

Holdbergsgade - hvem af dem er det? Er det Aalborgpigerne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
Vendelboen skrev, den 10/11/2015 20.54.06:

Nu kan man vel heller ikke påstå , at Holbergsgade ligger i Vejgaard ...

hvad kalder de sig og har du et tlf nr eller en mere nøjagtig adress på det sted ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Erikson skrev, den ‎17‎-‎11‎-‎2015‎ ‎12‎:‎08‎:‎29:

hvad kalder de sig og har du et tlf nr eller en mere nøjagtig adress på det sted ?

Hej- du kan bare ring til dem og få adressen:-) jeg var forbi hende der hedder Agata- hun var meget sød, med svær at genkende på billederne- "In real life" er hun noget større efter at have født. https://annoncelight.dk/showad/194877

Del dette indlæg


Link til indlæg
lillejohn skrev, Lige nu:

Hej- du kan bare ring til dem og få adressen:-) jeg var forbi hende der hedder Agata- hun var meget sød, med svær at genkende på billederne- "In real life" er hun noget større efter at have født. https://annoncelight.dk/showad/194877

Har vi noget link til Holbergsgade ?? skal arbejde i Aalborg et par dage, så det kunne sgu være sjovt at finde en god lille sag

Del dette indlæg


Link til indlæg
lillejohn skrev, for 16 timer siden:

Har vi noget link til Holbergsgade ?? skal arbejde i Aalborg et par dage, så det kunne sgu være sjovt at finde en god lille sag

Der er ikke noget i Holbergsgade8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, den ‎11‎/‎23‎/‎2015‎ ‎6‎:‎36‎:‎16‎:

Der er ikke noget i Holbergsgade8-)

Nej de mener "Heimdalsgade" Det er I vejgaard og det er der de polske damer holder til

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
Hotsummer skrev, den 26/11/2015 21.55.32:

Nej de mener "Heimdalsgade" Det er I vejgaard og det er der de polske damer holder til

nej det er vist blevet Thaikvinder der nu 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej

jeg har tidligere besøgt hende her. Jeg havde egentlig ringet og aftalt tid med en Marta eller Marita. Da jeg ankommer er det Suzi der lukker mig ind. Jeg spørger efter den anden og får at vide at hun ikke lige er der, selvom hun bekræftede det i telefonen. Nå men...jeg bruger selvfølgelig hovede nr 2 og fortryder jeg ikke var gået. Hun går ud og jeg klæder mig af. Da hun kommer tilbage er jeg klar, for godt nok var det ikke hende i annoncen den dag, men hun så sød nok ud. Hun tager tøjet af og så tager tyngdekraften over som der er nævnt længere oppe.

vi gik i gang. Ingen kys, ingen superfransk, ingen lyde og var 110% fraværende og kiggede væk.

 

ja, min fejl...jeg kunne bare have sagt pænt nej tak, men havde besøgt Pamela lige ved siden af og hun havde så på ingen måde skuffet..men man lærer vel af sine fejl.

ingen gentagelsesfare :/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hotsummer skrev, den ‎26‎-‎11‎-‎2015 at 21:55:

Nej de mener "Heimdalsgade" Det er I vejgaard og det er der de polske damer holder til

Du har ret, det var Heimdalsgade. Jeg skrev forkert. Og vejen er lang så vi udstiller ingen ved at nævne det.

Redigeret af cooperdk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Erikson skrev, den ‎28‎-‎11‎-‎2015 at 11:24:

nej det er vist blevet Thaikvinder der nu 

 

Nej, det er ikke. De er polske og det har de været siden stedet åbnede som klinik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...