Hop til indhold
DenNysgerrige86

Shandara thai massage Hvidovrevej

Recommended Posts

Efter en fantastisk tur hos Gp igår syntes jeg at jeg manglede en afslappet idag og Shandara ligger ikke så langt væk så tænkte at jeg skulle prøve. Havde dog ikke søgt efter anmeldelser herinde først.

men det behøvedes heller ikke.

blev mødt af pim (tror jeg at hun hed)

En kvinde i (?) Start 40erne vi jeg skyde på.

Bestilte 1 times olie for 400 men så snart jeg lå der kom der olie på måsen og så brugte hun de første 15 minutter i det område.

havde egentligt påklaget at mine arme godt kunne bruge en ordentlig tur og det fik de næsten ikke.

Så snart hun satte sig med min arm lå hånden lige hvor man ønsker den gjorde og hun sagde at jeg gerne måtte pille ved hende.

I Ca 5 minutter fik hun bare finger uden at massere mig. Hehe syntes jeg var lidt sjovt at det pludselig var mig der var kommet på opgave dér. 

men hun var dygtig massør og super sød men ikke lige min type pige.

Da jeg gik fik jeg øje på (igennem et sløret forhæng) en frækkert ung thai så måske jeg kommer igen for at finde hende men det bliver ikke pim næste gang. 

Jeg går mest hos thai steder for at blive masseret. Ikke for HJ eller BJ.

Hun tilbød også sex for 600 ekstra efter 40 minutters massage men jeg takkede nej tak.

udmærket sted men meget nusset og mørkt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest D54

Pim er legendarisk ... rigtig god til massage ... og meget andet .... den unge du så var sikkert Beer ... håbløs til massage ... men nogle mener hun er god til så meget andet hvis hun en sjælden gang skulle være i humør til at levere den fulde tid....

Går du rent efter massage så vælg Amy hos Chandara... fås næppe bedre

Redigeret af D54

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej DenNysgerrige og D54

Jeg har besøgt Pim ofte og senest i tirsdags.

Spurgte som sædvanlig efter fuld pakke, men det blev venligt afvist med besked: "I now have a husband", hvorefter hun viste mig vielsesring.

Så nu giver hun kun HJ. Og massagen fejler ikke noget.

Pim nævnte for øvrigt, at hendes datter kommer til Danmark i midten af november. Jeg spurgte, om der så blev mulighed for en four hand med Pim og hendes datter. Hun vidste imidlertid ikke, om det blev aktuelt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Link - der er flere steder på Hvidovrevej.....Og en google søgning giver ikke rigtig brugbart resultat

Del dette indlæg

Link til indlæg

Spurgte som sædvanlig efter fuld pakke, men det blev venligt afvist med besked: "I now have a husband", hvorefter hun viste mig vielsesring.

Så nu giver hun kun HJ. Og massagen fejler ikke noget.

Jamen så kan jeg da ikke være andet end beæret over at få tilbudt en ridetur. Vi havde også en fin kemi .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...