Hop til indhold
Mand

## SUSANA BRAZILIAN LUKSUSMULAT ## VESTERBRO

Recommended Posts

Har besøgt hende her. Det er hende på billederne, og muligvis ikke særligt gamle billeder. Hun er brasilianer, taler spansk (bor vist i Spanien normalt). Hun snakker lidt engelsk, men ikke meget. Hendes bryster er silicone. Hun annoncerer med tungekys, men det var der ikke lige noget af - almindelige tantekys. Blow uden gummi, vil gerne slikkes, men ingen fingre op.

Dejlig stram. Hun har et kønt ansigt, og kønne øjne - det tændte jeg på. Hun er totalt fitness trænet - flot mave, og lille lækker røv! Mums!

Hun er her til den 27. - Besøger jeg hende igen? Nope. Jeg valgte hende fordi Nicol ikke lige havde tid, og jeg ville ikke lige bruge de ekstra 300,- på Mira. Mira skal jeg dog besøge snart! Det bliver jeg nødt til.

Lige et billede af hende:

 

Redigeret af Ledvogter
Vi har ikke ret til billedet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende sidste gang, at hun var på visit. Det var på det ellers velanskrevne lysthus nær Enghave Plads. Desværre havde jeg en gennemgående dårlig oplevelse med hende. Hun var sur og modvillig, og jeg fik med nød og næppe gjort mig færdig. 

Tidligere var der som regel garanti for kvalitetsoplevelser på stedet. Men jeg har haft nogle mindre gode oplevelser på stedet i løbet af det seneste år.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var også forbi sidste gang. Må sige at jeg fik top service! Måske hun havde en dårlig dag? Jeps...nær Enghaveplads er toppen :-)

Mial

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...