Hop til indhold
julle35

Vedr: Silke 22 Herning

Recommended Posts

pas på derude , hun er kun en snyder !! så er det sagt i velæ kun komme til at køre forgæves til hende , hvis hun kommer op med Annoce på siden igen ellers god weekend til alle

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

pas på derude , hun er kun en snyder !! så er det sagt i velæ kun komme til at køre forgæves til hende , hvis hun kommer op med Annoce på siden igen ellers god weekend til alle

Det er så mit ikke indtryk, men hun kan jo have haft sine grunde til at afvise dig :roll:

Hun har også måtte aflyse aftaler med mig, men jeg venter gerne til hun igen er klar, da jeg ved at hun er rigtig sød og dejlig person :)

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan godt være du ser lidt slap på det !  hun føre bare folk bag lyset et sted i Jylland hun har aldrig været i Herning ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Julle :) 

Jeg er ked af hvis du har fået indtryk af, at jeg er en snyder, men jeg skal ikke afvise, at jeg kan have aflyst en aftale, også med dig. 
At jeg aldrig har været i Herning, passer dog ikke og er forresten på vej en tur rundt om fuglsang sø, i Herning. :)  Jeg bor i byen.. Såeh.. :) 

  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pænt og sobert svar fra Silke.

Tror da vist lige at hun er på min besøgsliste, næste gang jeg er i Herning. ;-)

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende ved tidligere lejligheder og der er en rigtig god oplevelse

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

pas på derude , hun er kun en snyder !! så er det sagt i velæ kun komme til at køre forgæves til hende , hvis hun kommer op med Annoce på siden igen ellers god weekend til alle

det er jo lidt af en løs påstand....at man kører forgæves, er det noget der kan konkretiseres lidt ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er i orden at komme med kritik af en pige. Det er yderst sjældent at nogen forfalder til at oprette flere brugernavne for at komme med kritik af en pige. Det er ikke i orden, da det kan give læseren et indtryk af at flere kunder har haft samme oplevelse, når det udelukkende er en kunde. julle35 har ligeså skrevet negativ om Silke 22 Herning i et andet navn, og det er ikke i orden at oprette flere brugernavne alene med det formål at kritisere en pige som i dette tilfælde, ligesom det omvendt heller ikke er i orden at oprette flere brugernavne bare for at rose en pige.

Konsekvenser for brugeren klares internt.

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...