Hop til indhold

Recommended Posts

Beauty, lovely Vicky is back in Copenhagen:)

She make my wishes through every time..

Even that there are beatify lady in CPH in visit BUT she worth it .

I have had pleasure her last day in new apartment in 4th floor(without elevator) at Frederiskberg and I can tell you she is very friendly, nice, clean and beside of that, deep kiss are some of hers concepts.

She knows my desire therefore she make me happy and always satisfied me in time.

I warning you guys you she is an angel in our word that must be touched, fucked and enjoyed as long as she staying here.

Take care of our secret and be gentle with her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beauty, lovely Vicky is back in Copenhagen:)

She make my wishes through every time..

Even that there are beatify lady in CPH in visit BUT she worth it .

I have had pleasure her last day in new apartment in 4th floor(without elevator) at Frederiskberg and I can tell you she is very friendly, nice, clean and beside of that, deep kiss are some of hers concepts.

She knows my desire therefore she make me happy and always satisfied me in time.

I warning you guys you she is an angel in our word that must be touched, fucked and enjoyed as long as she staying here.

Take care of our secret and be gentle with her.

Link?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været hende og besøge Vicky for anden gang. Jeg troede ikke at første gang kunne blive bedre, men jeg tog fejl.

Hun var endnu smukkere anden gang og jeg fik en sublim oplevelse!

Hun er smuk, feminin og hendes serviceniveau ligger i den absolutte top af GP-er som jeg har besøgt.

Giv hende en chance - hun er alle pengene værd :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
Altid-dansk skrev, den ‎10‎/‎24‎/‎2015‎ ‎12‎:‎59‎:‎34:

Jeg synes hun har sat priserne op. Jeg gav 700 kr. for en halv time, lige inden hun rejste på ferie. 

Er det ikke bare kys der nu er inkluderet og ikke koster ekstra? Skal snart til at besøge denne skønhed igen :-)  Har ikke tid I denne uge og håber hun ikke forsvinder lige pludselig :-?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har skubbet lidt til priserne ja - men også justeret dem ned efter første op-pumpning ;)

 

Hendes megafransk er sublimt - spyt, øjenkontakt, og lydhør med hvad der virker på den enkelte pik.. Stur-stur 5-tal!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Argent skrev, for 6 timer siden:

lydhør med hvad der virker på den enkelte pik.

Har du prøvet med flere forskellige pikke?

(Undskyld - kunne ikke dy mig. Jeg tolker det som, at hun faktisk er opmærksom på, hvad der virker for dig og ikke bare kører et standard-program af).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Playful skrev, for 13 timer siden:

Er det ikke bare kys der nu er inkluderet og ikke koster ekstra? 

Jo, det har du nok ret i. Men før kunne man få en halv time uden kys for 700 kr. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 13 timer siden:

Har du prøvet med flere forskellige pikke?

(Undskyld - kunne ikke dy mig. Jeg tolker det som, at hun faktisk er opmærksom på, hvad der virker for dig og ikke bare kører et standard-program af).

Jeg har nu været forbi med samtlige pikke i min samling ja :D Som billedet viser, er de alle glade for Vicky :P

Haha, men ja - korrekt tolket :)
Hun huskede mine ønsker om at ville ha slikket boller, at jeg er fan af spyt og savl, blot en smule hånd-arbejde, og en masse tunge.. Alle ting jeg efterlyste før vi kastede os i grams.. Hun har haft i den lange ende (.. så at sige ;))

wallodick.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Argent skrev, for 15 minutter siden:

Jeg har nu været forbi med samtlige pikke i min samling ja :D Som billedet viser, er de alle glade for Vicky :P

Haha, men ja - korrekt tolket :)
Hun huskede mine ønsker om at ville ha slikket boller, at jeg er fan af spyt og savl, blot en smule hånd-arbejde, og en masse tunge.. Alle ting jeg efterlyste før vi kastede os i grams.. Hun har haft i den lange ende (.. så at sige ;))

wallodick.jpg

Pæn knagerække :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
Argent skrev, den ‎10‎/‎29‎/‎2015‎ ‎2‎:‎51‎:‎18:

Hun har skubbet lidt til priserne ja - men også justeret dem ned efter første op-pumpning ;)

 

Hendes megafransk er sublimt - spyt, øjenkontakt, og lydhør med hvad der virker på den enkelte pik.. Stur-stur 5-tal!

Jaaah - fantastisk blow med de mest fortryllende øjne .... Mmmmmm :-P Oplevede også, at hun gav den ekstra gas ved mit tredje (sidste) besøg. Hun var bare lidt mere tændt.  Glæder mig til hvad der sker næste gang :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...