Hop til indhold
Nille

The World is not enough og jeg svømmede med hajerne.

Recommended Posts

Jeg har fornylig været 2x på World og 2x på Sharks på en mini FKK tur,

Pigerne på FKK World er velkendt for at give god service og jeg blev bestemt ikke skuffet.

Klubben er under en kæmpe renovering, alt bliver lavet om, Barområdet, kinoen, værelserne, toiletterne mv.

Hele 1. etagen mod barområdet var lukket af til ombygningen. Dog var spiseområdet samt underetagen stadig åbent, alt det sjove foregik ved baren og loungen nedenunder. Der var masser af piger nedenunder, klubben var midlertidig røgfrit og rygere skal ud i et tilstødende rygetelt.

Stemningen var nu lidt som på Aca, drengene og pigerne sad på sofaerne og så hinanden an, den sjove natklubstemningen var sat ude af drift, pga. ombygningen. Tidligere var der fest og glade dage, med piger som dansede og flirtede i barområdet ovenpå - nu mindede det om en pensionistklub, den festlige stemning skal nok komme igen når renoveringen er færdig, datoen for åbningsfesten er sat til ultimo oktober, jeg regner med at kigge forbi :D Jeg vil nu ikke skrive så meget om pigerne, men jeg fik knaldet godt og længe både med mine faste piger og med nye piger.

Oanna var der bla., der er flere danske FKK-gængere som kender hende :D

Maden var buffet mad og var bedre end Samya og Aca, synes jeg, der var noget salat, hvilket jeg sætter pris på.

FKK World var godt så jeg var der 2 dage. Den sidste dag til kl 04 morgen :)

FKK Sharks som er min nye favoritklub i Hessen, holdt stadig standarden med mange flotte piger og servicen var også udmærket, jeg tog en blanding af faste piger og nye piger, der blev knaldet igennem i mange timer. Dog var der en pige som var optifick, Aurelia, en flot ung pige, sexen var ringe, det kunne jeg allerede fornemme ved vores samtale, men hun skulle prøves alligevel. Så det blev kun til ½ time med hende. Hendes kønne ansigt, som boblede op og ned ved BJ'et var alene det værd :D

Vejret var for koldt til at anvende udendørsområderne.

Jeg var ligeså på Sharks 2 gange og det var godt. Min konklusion for denne tur, World vinder på service mens Sharks vinder på at rumme flest flotte piger. Pigerne på Sharks gav også god service men der er chancer for flere nittere på Sharks end World. Det betyder ikke så meget i det store oplevelsesregskab på en FKK tur, hvor jeg var sammen med ca.12 piger over mange timer.

Økonomien på denne tur: ca. 18K kr. incl. transport og hotel. Det var alle pengene værd :D

Jeg planlægger allerede næste tur om en uges tid med en makker :D

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi er lige kommet hjem fra Halloween på Samya, der var godt gang i den. Vi kom udklædt :D som scary monstre.

derefter blev det FKK World og Sharks igen igen.... beretning følger :)

Igen en feeeed herretur med en ny buddy/FKK-fan :D

Han får snart sit FKK-diplom for sin modig indsats, ved blev kastet ud på dybt vand med hajerne og han klarede det til UG :P

Han bestod Nilles intense FKK-bootcamp !

Med minimal søvn, ingen morgenmad, high speed chase når der var fri hastighed (220+km/t), autobahns flirt med søde piger i en hvid Porsche 911 GT3, han blev udsat for hajangreb (Silvana). Knaldede dagen lang med flere piger (3kant med Lulu+Madelene), omringet af smukke nøgne piger, bl.a. Ella - min russiske frække agent med de store naturlige bryster, samt mødet med venlige HA'er. :D

5.jpg

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...