Hop til indhold

Recommended Posts

Godaften allesammen!

 

Jeg har for nogle dage siden besøgt Cartzo fra Sugardaters. Her er hendes profil: https://sugardaters.dk/show?alias=Cartzo

Som sagt, jeg fandt hende inde på Sugardaters og vi snakkede lidt frem og tilbage om hvad det var hun søgte og forventede. Hun fortalte at luder-fantasien var hovedårsagen til at hun var på sitet og gerne ville udleve den. Naturligvis fortalte jeg at jeg gerne ville hjælpe hende med den fantasi og den korte af den lange er så at vi aftalte en pris og et tidspunkt. 

Vi aftalte at mødes hjemme hos hende, hun var også frisk på et hotel men jeg kan bedst lide "hjemlig hygge" eller hvad vi nu skal kalde det :)

 

Jeg fik hendes adresse og tog op til hendes lejlighed. Jeg bankede på og blev mødt af en smuk, slank og høj pige med et smil på læberne. Jeg havde set hendes billeder på SD men jeg har lært for mange år siden at man ikke kan stole på billeder på nettet, dog kan jeg kun med glæde sige at billederne ikke er misvisende på nogen måde. Vi hilste, jeg kom indenfor, og jeg blev spurgt om jeg ville have noget at drikke. Hun er meget selskabelig og jeg følte mig hurtigt tilpas og tryg i hendes selskab med lidt snak om løst og fast. 

På det seksuelle punkt er der ikke noget at komme efter. Hun vidste præcis hvad hun lavede, gav et fantastisk blowjob hvor jeg var nødt til at stoppe hende for at ikke at komme. Desværre havde jeg ikke meget mere held med ikke at komme da jeg knaldede hende. Hun er simpelthen bare åndsvagt stram, så der gik ikke længe inden jeg var nødt til at overgive mig og komme udover hendes bryster. Vi legede igen lidt senere, men med det samme resultat. I mellemtiden snakkede vi bare om alt mellem himmel og jord og hyggede os. 

Hun var så forbandet god at jeg var nødt til at spørge om hun ikke var en pro. Men nej, hun er lige startet med den slags og er ganske enkelt bare en pige der elsker sex og giver den hele armen når hun har det. 

 

Hvad betalte jeg? 

2500.- for en time med det hele. Umiddelbart en lidt pebret pris, men efter at have mødt hende må jeg ærligt sige de penge var givet godt ud. Jeg skal i hvert fald have en aftale med hende igen snarest. 

 

Men var der slet ikke noget negativt? 

Jo, det var svært at få hende i tale på SD hvilket gjorde kommunikationen svær og langtrukken. Hun får en masse post. Tilsyneladende søger hun også kun når hun er online hvilket jo ikke gør det så nemt. Nu har jeg jo så heldigvis hendes nummer så det er en del nemmere. 

 

 

Det var så min første anmeldelse af en pige herinde. Jeg håber i kan bruge det til noget :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også haft skrevet med hende men uden en ende på samtalen eller en afvisning. Så vidste faktisk ikke om hun rent faktisk var frisk på noget.

var det hende der nævnte pris eller kom i frem til det efter lidt?

hunhun ser dejlig ud og sender frækkert beskeder derinde. Havde håbet på et møde selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...