Hop til indhold
Guest lillepeteredderkop

Christel23 Viborg

Recommended Posts

Sidst hun var i Viborg, var jeg ude på motellet og besøge hende, det er ikke hende på billederne og da jeg kom ind på værelset for at se menu kort, måtte man hverken det ene eller det andet.

Men hvis man skal forbi Viborg, så er holstebrovej 15 et godt valg især med hende pigen der er der nu, 

Godt nok hun sort, men smid 800 kr også får den ikke for lidt, er normalt ikke til negere men hende her er sku dejlig nok, også lugter hun ikke af det negere pis de normalt gør. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest lillepeteredderkop

Rigtigt mange tak Dragetæmmer.

Jeg havde faktisk bestemt mig for at give hende en chance i morgen, og så køre til Vejle og besøge Leticia lørdag... selv om det vil være lidt hård for finanserne, men nu har du sparet mig for en tur. Så tak. Nu vil jeg bare se frem til Leticia, som får meget positiv omtale - og som har utrolige billeder (jeg er skeptisk om de er virkelige, men alle siger det jo, så nu vil jeg se - og hvis det er sandt så vil hun være den lange værd for det er en fantastisk krop).

Men igen tak - efter en dårlig oplevelse i sommers opdagede jeg eroguide og indtil nu har I ikke skuffet mig med jeres anbefalinger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...