Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er nu lige kommet hjem fra et besøg hos Nicol. Sidder i sofaen med bævrende ben og et sæt kugler jeg sjældent har følt var så tomme :grin:

Som sagt i anden tråd så havde jeg en aftale til middag med Nicol. Har nu prøvet at smide et Link op fra min mobilvog så må i fortælle mig om det virker. 

Havde hørt gode ting om hende og hendes veninder i lejligheden. (Super fedt sted og meget rent, roligt og diskret) 

Det er ægte billeder og ikke meget computer grafik hen over dér. Hun ligner mest billede 3, 6 og 7. Mega snittet og stram i huden.

jeg havde bestilt sortekys og deep throat i 45 minutter over telefonen igår og havde spurgt om det var begge veje de sorte kys gik. Det var det. Det blev alt i alt 1600kr.

Jeg ankom lidt i 12 ved adressen. Tog elevatoren op. Døren stod åben og jeg gik ind og blev mødt af en anden lyshåret pige der spurgte hvem jeg skulle møde og hvad tid. Svarede Nicol og nu her klokken 12 og hun smilede og sagde at det var hende (?!?)     Jeg må indrømme at jeg en smule skuffet men tænkte at det nok var som altid (at gaven ikke kommer i den indpakning som proklameret)

Men lige rundt om hjørnet stod hun så og smilte til mig. Med stort smil og en lille tæt sort sag som kun kan beskrives som lårkort. Må have misforstået hende jeg blev velkommet af og det var en fantastisk overraskelse. 

Blev ført ind på værelset og spurgt ud om hvad jeg ønskede. Hun snakkede fint engelsk med et frækt smil på læben og et glimt i øje så man fik lyst til at vælge alle ekstra services til.

Da jeg nævnte deep throat spurgte hun om jeg var stor (hader det spørgsmål, svarer jeg nej så er det ikke rigtigt og hvis jeg svarer ja så tænker jeg at man fremstår som en smart ass)

Nævnte for hende at jeg normalt medbringer mine egne kondomer og vi aftalte at jeg betalte og hvis ikke hun kunne klare opgaven så ville jeg få mine penge igen.

Selve forløbet vil jeg ikke komme så meget ind på andet end at hun var super på, holdt øjenkontakt under blow (hvilket normalt ikke lige er mig) og var frisk på alt. Spurgte ind til hvordan  jeg bedst kunne lige det og gjorde så hvad jeg fortalte jeg kunne lide.

selv ved de sorte kys bad hun mig lægge en pude under mig så hun bedre kunne komme til ! ! ! Fantastisk pigebarn.

Hun fandt hurtigt ud af at DT ikke var noget hun kunne klare så vi aftalte at jeg kom hende i munden i stedet for.

På trods af det gjorde hun hvad hun kunne for at få den helt i halsen. Det lykkedes dog aldrig men hun gjorde et super forsøg.

 

Til slut vil jeg lige sige at det er første gang hun er her. Hun skulle hjem fredag (i morgen) men bliver en 4 til 5 dage længere. Hun ved ikke om hun kommer igen men der kommer 2 af hendes veninder på mandag. Hun viste billeder af dem (1 mørk pige og 1 lys) begge meget meget kønne.

Mine varmeste anbefalinger herfra.

STEDET : 9 / 10. Der bliver bygget meget hvor de bor så der er vejarbejde over alt og svært at parkere men det er jo ikke deres skyld.

PIGEN 10 / 10. Ligesom på billederne, frisk og på og imødekommende for de fleste snavsede idéer.

Chancen for at jeg kommer igen næste gang hun er i landet er 100% hvis ikke 1000%.

har efterhånden prøvet en del GP's (mest udlandske) og føler at jeg har fundet den helt rigtige for mig.

Hun snakkede om at hun havde nydt sit ophold i DK og det gør mig glad at høre at i kan finde ud af at tage jer af en ung pige der ønsker at tjene lidt ekstra. Thumps up boys.

lad os alle håbe at hun snart vender tilbage og gerne med par af hendes dejlige veninder. 

DenNysgerrige over and out.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for deleren... hun ser sq. dejlig ud :wink:
Når ikke at kigge forbi Nicol - så er spændt på hvordan hendes venninder "tager" sig ud... giv gerne en besked, når deres annonce er på.

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke som ekstra ydelse så det tror jeg ikke.

ønskede jeg også da hun er virkelig frækkert og en vigtig del af sex for mig men i dette tilfælde var det ok at undvære. 

Hun havde ellers pæne tænder (har de andre i lejligheden ikke allesammen)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt du havde en god tid med hende DenNysgerrige86. Du gik ikke efter anal'en alligevel?

Hende har jeg studeret med stor interesse! Kysser hun?

Tror det kommer an på personen (kemi, tænder, alder whatever). Jeg fik masser af dybe GFE kys da jeg var hos hende, men det er åbenbart ikke noget man skal regne med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du gik ikke efter anal'en alligevel?

Nej ikke i denne omgang.vi snakkede om at få pengene tilbage hvis ikke hun lagrede opgaven. Ville ikke have endnu flere penge ude at flyve hvis ikke hun kunne.

Men det bliver klart et tilvalg næste gang.

Tror det kommer an på personen (kemi, tænder, alder whatever). Jeg fik masser af dybe GFE kys da jeg var hos hende, men det er åbenbart ikke noget man skal regne med.

Er helt klart noget jeg må spørge hende ind til. Vi havde en god kemi og hun blev ved med at spørge om jeg trænede og sådan. Så må høre hende næste gang.

Men for mig så er der enten sorte kys og gang i den og derud af.. eller også er det med kys og hygge og kæreste sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...