Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte Cat en gang i vinter, og jeg har siden tænkt, at det burde gentages. Med det samme kan jeg sige, at det igen blev en dejlig rar time med Cat, - god at tænke tilbage på. Cat er en slank pige med temmelig mange tatoveringer, så hvis det generer, så vælg en af de andre lækre tøser i Sexyclub. Cat har små fine B-bryster med struttende brystvorter. Hun er særdeles berøringsvenlig. Hun nyder at blive slikket i fissen, og hun ved godt selv, at hun hurtigt bliver liderlig og våd i skeden. Du kan under slikkeriet stikke en finger op i hende og mærke efter. Du kan såmænd putte fingre i begge hendes huller, og hun vil nyde det. Hun er ikke sart. Samtidig kan du kysse hende på munden, og hun kvitterer med brug af tungen. Hun slikker din pik op ad skaftet så langt, det er fornuftigt, og med kondomet på tager hun imod din pik langt ned i halsen. - Clare er i øvrigt begyndt at anlægge en lille busket trekant lige over hendes klitoris, og hun har til hensigt at lade den udvikle sig til en frodig have med nogle kussehår til at kæle med og til at rykke i. - Udover at kneppe med hende, som man nu gør, snakker hun gerne om sin egen krop og om din og hvilke rare ting, I kan gøre sammen. Lad fantasierne løbe. - Hun og jeg har ikke nået at afprøve alle mulighederne endnu, så der bliver nok endnu et besøg på et tidspunkt.Hun er en varm og venlig pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er den gæstfrie ben-spredende Cat. Der er da ikke andre "Cat" hos SexyClub?

 

Næ, men du kalder hende også "Clare":

 - Clare er i øvrigt begyndt at anlægge en lille busket trekant

 

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er den gæstfrie ben-spredende Cat. Der er da ikke andre "Cat" hos SexyClub?

 

Nej, men som Bebop skriver, får du nævnt Clare i din anmeldelse. Ligeledes er linket hos Sexyclub også til en Nova, omend der står Cat i teksten ;)

Hvis det er hende du har besøgt, så er alt godt :)

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Besøgte hende privat på et tidspunkt før hun startede på sexyclub - WOW der gav hun virkeligt lækre blows uden gummi - meget dybt :-) og hun er så sød våd og fræk det er helt latterligt på den fede måde :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
stor dick skrev, for 51 minutter siden:

Tror måske os snart jeg  vil ud og rykke cat lidt rundt måske en ordenlig tur analt ...eller måske både cat og clara sammen ...

Spændende! Hvad med stort serviceeftersyn på bilen - er det også noget du overvejer snart?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...