Hop til indhold
Fisseslikkeren

Flattrate - Hannover, Hildesheim eller Göttingen???

Recommended Posts

Da jeg om et par uger skal en tur ned i Tyskland søger jeg tips til, hvilket flattrate-sted  jeg bør besøge. Det bliver formentlig enten i Totalclub i Hannover, Le Desir i Hildesheim eller Chateau Göttingen i Göttingen - det sidste sted, får man dog kun 5 ture på værelset, hvis man vælger en hel dag, men det kan jeg godt leve med, da jeg kun går rundt med en seksløber. Stedet må gerne være et sted, der ikke er for tilrøget og jeg går selvfølgelig efter fransk uden kondom og vil gerne være sammen med piger i alderen 20-35, der er rimelig pæne. Andre tips modtages med kyshånd. Jeg kommer dog ikke meget længere ned end til Kassel, og det må gerne ligge på ruten fra Hannover - Kassel. Skulle der være noget godt ca. 1 times kørsel fra Kassel, så modtager jeg gerne tips om det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bruger FKK fordi oplevelserne er bedre. Mine erfaringer med Flattrate er derfor begrænsede. 

Direkte sammenligning Chateau Göttingen og Totalclub Hannover = Undgå Chateau Göttingen. 
Hvis man er til flattrate så er TCH sikkert fint. På TCH har jeg senest fået oplevet en sprængt kondom fordi pigen ikke havde glidecreme. Det var sikkert sparet væk. Jeg bliver jævnligt testet og der jeg fik ingen sygdomme af den oplevelse, men jeg har lært at jeg tager glidecreme med hvis jeg skal på flattrate igen.

Andre brugere har jævnligt beskrevet især TCH i forummet. Måske er der beskrivelser af de andre steder også.
Der var pæne piger på 20-30 år på TCH, men der var jo ikke ret mange i FKK klasse. Røg skal du nok forvente alle steder. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

THC er en fin lille bule. Meget småt men det er ok. Damerne er villige og de har en gynækolog bænk du også kan kneppe dem på. 

Jeg havde selv en udemærket oplevelse da jeg var der. Skal jeg brokke mig over noget er det kun at stedet er meget småt, men hva man er der for at kneppe og ikke for at gå tur. Nåja, bade faciliteter er sådan Bob Bob. Der er fantasy bedre, og toppen er i wagenfeld på spermfabrikken.

forvent nu ikke top klasse damer. Er der en røv lækker er du heldig. De er ganske alm søde piger. Men kan i min optik sagtens kneppes og med fornøjelse også. Tænker aldrig lad mig komme væk. Og igen hvor meget fisse kan du få for 1000kr i dk? 30 min og et los i røven alt inklusiv. 

Halleluja for flat-rate. Ned med feministerne :-D 

/Leecher

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du kun har tid til et besøg, så TCH. Når du kommer ind på vejen hvor det ligger, så kør langsomt det kan være svært at finde. Ligger på en blind industrivej. Le Desir og Chateau har knap så pæne piger. Hvis du er til lidt mere rå sex er der også Party Inn, Hildesheim. På Chateau, kan du tilkøbe ekstra "tryllemønter", så ingen problem der. PS ingen af de steder du nævner ville jeg undgå, de har barer lidt forskellig stemning.

På Party Inn, har jeg haft flere forskellige sjove oplevelser. På et tidspunkt tæt på lukketid, får jeg lige en tur med en "tøs" hvor hun og jeg gik vældig godt i spænd. Da vi er færdige er det Club lukke tid, alle går i bad og alle mødes på en eller anden måde i fælles rummet til en god nat øl. Alle, både piger og gæster i civil tøj, hvor fanden er Torsten siger bartender, ahrr han er sug altid så langsom til at gøre sig færdig, siger en af pigerne, han er garanteret sammen med (ja nu kan jeg ikke lige huske navnet), pigen der mente at vide hvor Torsten og X var siger, jeg kikker lige efter, nu kommer Torsten og X så løbende, vi kommer nu vi kommer nu! Nå alle drikker god nat øl og siger tak for i aften. På denne Club skal man nok melde mere sig ind i festen end på de andre cluber.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...