Hop til indhold
Gæst

Lotte 6 nykøbing mors

Recommended Posts

Nu er vi jo i jylland og der vil vi jo gerne have mest mulig for pengene, og hos Annette6 synes jeg bare at hele oplevelsen var bedre, der var ingen stress og ingen skulle bevise noget, så der var bare dømt ren hygge og dejlig sex og ingen skulle nå noget, så kort sagt sex, sex og mere sex indtil vi (eller jeg) ikke  kunne mere, så hvad mere kan man ønske sig :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så hvis du har haft mødt hende Lotte. Hvorfor så ikke bare fortælle om oplevelsen med hende?

Må indrømme at hende du linker til, ikke lige er noget for mig. Og det var jo netop info om Lotte jeg søgte :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Annette6

Så hvis du har haft mødt hende Lotte. Hvorfor så ikke bare fortælle om oplevelsen med hende?

Må indrømme at hende du linker til, ikke lige er noget for mig. Og det var jo netop info om Lotte jeg søgte :)

Skal gerne hjælpe dig :-)
Lotte tager 1000 for 30 min og 1500 for 1 time og er det kun priserne du vil vide så ring da og hør.
Er min veninde og hun bider ikke:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej Lotte bider bestemt ikke, hun er også en sød fræk pige, men min oplevelse var desværre lidt at hun havde lidt travlt med at blive færdig og få sendt mig ud af døren selvom der var flere skud i bøssen, bare for at den næste kunne komme til, det mådsatte oplevede jeg hos Annette6

men heldigvis er smag og lyster vildt forskellige, så ja ring da til hende og få en snak om dit behov så er jeg sikker på hun kan hjælpe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jingel Balls. Spørg du bare mig.. og lige for at rette prisen er 800 for en halv time og 1400 for en hel..

Skive fyr det har ikke været med vilje har aldrig travlt og vil rette dig har heller aldrig en lige bag efter venter mindst en time , men kontakt mig for hvis det er sådan vil jeg gerne undskylde.:-?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tanken var at give mig selv, en lille fødselsdags gave. Da jeg har fødselsdag her i november. Men har kommet til at bruge pengene på andre spændende ting. Så det bliver nok en forsinket fødselsdagsgave i december, hvis det bliver :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været hos begge piger (Lotte og Anette) og bestilt samme service hos dem (superfransk).

Jeg har fået lige god behandling hos dem og de kan deres kram.

Skal nok snart på besøg hos en af dem igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...