Romeomand 241 Skrevet 21. Oktober, 2015 Så blev det Letisia fra Vesterbrogade, der skulle udsættes for mig:-)God til Engelsk, fortalte mig at jeg var den første besøgende siden hun kom til landet d. 19 Okt. I don't know, er altid lidt skeptisk overfor " du er den første her, din p.. er kæmpe stor" Og lignende bemærkninger. ..Hun har haft mange opringninger, lavet aftaler, men ingen er dukket op. Hun er bange for at man ikke tror hendes udseende og billeder er et match.Det gør de... Bryster er en lille a skål, nærmest lidt for ungpige agtige og dolken er meget klejn. Til gengæld er krop og ansigt meget feminint.Jeg havde bestilt 30 til en af de lange. Værelset er i en lejlighed i stueetagen og de andre værelser er også i brug... super kedeligt rum med 0 hygge.Meget kraftigt belyst, vel omkring 300 watt, lidt for lyst for Min smag...Selve akten var fin med dyb Fransk , dog med hylster på, og stram numse . Sød og venlig, siger hun kommer fra Afghanistan, men jeg ved ikke rigtig, ser dog lidt arabisk ud, så måske..Ikke en super omgang, men vel ok til prisen, dog godt at jeg ikke tog en time til det dobbelte i de omgivelser... lidt for professionelt setup.Mangler nu kun Kimori på min hitliste... er klart mest til asiatiske rigtigr ladyboys. ... og biologiske kvinder...Romeomand. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
juipui 422 Skrevet 21. Oktober, 2015 (edited) Fin anmeldelse. Glæd dig til Kimori. Hun er sød, smuk og feminin... Redigeret 21. Oktober, 2015 af juipui Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg