Martindrengen 310 Skrevet 21. Oktober, 2015 (edited) Efter at have læst en rosende anmeldelse af Leticia herinde, valgte jeg at besøge hende for et par dage siden.Efter at have ventet 5-10 min ude i bilen, blev jeg "ringet ind". Leticia tog selv imod. Hun er en køn og lidt genert pige, som til at starte med virkede lidt kølig og afvisende. Men jeg bestilte og betalte for en times blandet inkl kys og video - sidstnævnte var dog uden ansigt, hvilket ødelagde lidt af fornøjelsen (bagefter )Mens jeg knappede hendes top om, roste jeg hendes bryster og krop, og så tøede hun op og blev lidt forlegen (sødt), og herefter var hun bare supersød Jeg lagde hende på sengen og tog hendes trusser af og begyndte at slikke hende. Jeg kan godt lide at slikke, så jeg lå nok og slikkede hende i 20 min. Hun lod til at nyde det, uden at det dog resulterede i højlydte skrig og orgasmer - hun lå bare med lukkede øjne og kom med små suk og støn. Det havde selvfølgelig været fedest, hvis hun var kommet, men omvendt foretrækker jeg ærligheden frem for skuespillet.Herefter byttede vi roller og hun slikkede mig (øko) i 10-15 min til jeg var ved at eksplodere (jeg har normalt svært ved at komme ved BJ, men det var virkelig godt). Jeg fik mast mig rundt i en 69'er i håb om, at det, at jeg selv skulle lave lidt, kunne dæmpe trangen til at komme. Men efter et par minutter måtte jeg kneppe hende. Så på med kondom, hvorefter hun red mig i ganske kort tid, inden jeg kom i en skøn orgasme.Vi lå efterfølgende og snakkede 10-15 minutter og hun fortalte, at hun er ret nystartet i branchen (havde vist kun været på 2-3 ture til Danmark og Schweiz). Jobbet tog hårdt på hende, fortalte hun. Hun syntes, at det er hårdt, da nogle mænd er aggressive, usoigneret eller har drukket inden de kommer. Hun længtes bare efter at komme hjem. Hun fortalte meget rørende om, at hun sparede sammen til et hus til hende og hendes mor, men at det var svært at tjene penge i Ungarn.Jeg fik ondt af hende og kunne ikke lade være at skamme mig på mit køns vegne: hvorfor fa'en skal nogle være aggressive overfor en ung 20-årig pige, som bare forsøger at være sød og tjene nogle penge og ikke gøre nogle fortræd? Tag Jer sammen!!Men det var et skønt besøg, og jeg vil helt klart besøge hende igen, hvis hun kommer til DK igen. Det vidste hun dog ikke om hun gør, og hun tager hjem om et par dage.Derudover kan jeg nævne, at hun vildt meget lignede skuespillerinden Jessica Biel ! Og det er jo ikke helt dårligt. Jeg sagde det til hende, og hun indrømmede, at hun tit fik det at vide.Så I har et par dage til at nå det, drenge. Men vær sød mod hende (og mod alle de andre skønne piger, som giver os så mange glæder)! Ellers kommer jeg efter jer ! Redigeret 23. Oktober, 2015 af Ledvogter Vi har ikke rettighederne til billederne. De var ellers gode. 13 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MortenKBH 133 Skrevet 22. Oktober, 2015 Jeg er nysgerrig mht. til video (også mere generalt hos GP'er som tilbyder det). Optog du det hele og hvordan tjekkede hun at du ikke et spiltsekund kom til at filme hendes ansigt? Jeg mener, gennemkikkede hun hele videoen bagefter? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9571 Skrevet 22. Oktober, 2015 (edited) Jeg fik ondt af hende og kunne ikke lade være at skamme mig på mit køns vegne: hvorfor fa'en skal nogle være aggressive overfor en ung 20-årig pige, som bare forsøger at være sød og tjene nogle penge og ikke gøre nogle fortræd?Mindreværdsfølelser. Ambivalens forbundet med at betale for sex. Generel kvindeforagt. Og så selvfølgelig psykopater.Næste spørgsmål? Mens jeg knappede hendes top om, roste jeg hendes bryster og krop,Brysterne: Naturfænomen eller kunstværk? Redigeret 22. Oktober, 2015 af Bebop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
petites 46 Skrevet 23. Oktober, 2015 Brysterne: Naturfænomen eller kunstværk?Det mest fantastiske naturfænomen. Størrelse B. Helt faste. Alene dem hele turen værd. Rigtig sød pige med let til smil. BJ og ridetur med masser af fræk øjenkontakt. Forlegen på grund af dårligt engelsk. Rigeligt opvejet af smil og ægte grin. Besøger gerne igen. Kan anbefales. Hun tager snart hjem. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenNysgerrige86 137 Skrevet 23. Oktober, 2015 Hvor holder hun til henne? Kan selvfølgelig ringe og få en adresse men ser hellere at forstyrre en af jer i stedet for hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 23. Oktober, 2015 Rigtig sød pige med let til smil. BJ og ridetur med masser af fræk øjenkontakt. Forlegen på grund af dårligt engelsk. Du undersøgte vel ikke, om hun kunne andre sprog? Mange østeuropæere kan faktisk en del tysk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karantæne-Dreng 14 Skrevet 23. Oktober, 2015 Hm.. At nogle er aggressive kommer ikke bag på mig. At mange er en flok sprutstinkende, beskidte bumser uden udsigt til et liv værd at leve kommer mindre bag på mig.. Desværre tror jeg, at ovennævnte ofte er bagsiden af medaljen ved ''let-tjente'' penge i denne branche.Derudover er der naturligvis hele konceptet i at knalde for penge, hvis det udelukkende er for en økonomisk gevinst i sigte. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hubbi 155 Skrevet 24. Oktober, 2015 Besøgte hende forleden dag og hun er smuk og naturlig. Desværre meget træt og måske overrendt. Det viser sig i at hun er noget afmålt og det tager lidt tid at tø hende op, Jeg plejer ikke at være ude for det og er ikke sprut-stinkende eller brutal, men forsøger at være imødekommende.Hun er her kun få dage endnu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hamder3000 46 Skrevet 24. Oktober, 2015 Var forbi denne meget smukke pige i morges. Smukt ansigt, fantastisk røv og dejlige ægte bryster. Lille lækkert nips. Og hun var slet ikke sløv eller sådan noget, som beskrevet andre steder. Men meget nærværende, smilende og kyssede dejligt. Rigtig dejligt bj. Dejligt glat fisse der fik i flere stillinger og blev grundigt slikket. Fantastisk syn at tage hende bagfra med den røv. Toppen var at komme i munden på hende hvor hun kiggede op med sine smukke øjne og bare slikkede og slikkede mens spermen løb ud af munden på hende. Det fås ikke meget bedre. Hun er her to dage mere. Som en bonusoplysning kan jeg meddele at hun også findes hos mansiongirls under navnet Lara.Skynd Jer, brødre... Og hun er åbenbart bedst tidligt på dagen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Faunus 208 Skrevet 4. Juli, 2016 er hun glad for glidecream? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 4. Juli, 2016 (edited) Nu er der gået 6 måneder. Er hun stadig i topform tidligt på dagen? Redigeret 4. Juli, 2016 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LeoLummerkrogh 35 Skrevet 4. Juli, 2016 Bebop skrev, den 23. oktober 2015 at 01:12: Brysterne: Naturfænomen eller kunstværk? LOL Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg