Hop til indhold
Modenmand87

2 tøser, gode cocktails, a- skåls bryster, Odense. Nogen der har prøvet ??

Recommended Posts

Pilfinger, det må vi lige høre noget mere om? :)

Gik også selv med tanker om at give dem et besøg.

Den ene var bange for at sprænge så der måtte jeg ikke blev først fortalt da vi var godt igang og jeg er vist ganske alm

af størrelse og den anden lignede en der havde været i byen hele natten.

de er søde nok men når man betaler skal der være rene linjer fra start af...men vælger du at besøge dem

så be om at få lov at kigge først, jeg er mest sur på mig selv at jeg ikke bare gik min vej igen......men  hver sin smag...

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

så be om at få lov at kigge først, jeg er mest sur på mig selv at jeg ikke bare gik min vej igen......men  hver sin smag...

Ja okay lyder som en træls oplevelse, men hvad mener du med at få lov at kigge først?

Del dette indlæg


Link til indlæg

At selv om man har bestilt en tid lige vil tjekke hvordan de ser ud jeg ved godt man selvfølgelig

bare kan gå igen men tænker de så blir sure, men som skrevet var det min egen fejl...

men det er træls når man regner med at nu skal man prøve den anden pige så

kommer der sådan en røverhistorie med at hun var sprunget så skulle de fra start af have sagt at det kun var den ene 

man kunne ha samleje med havde jeg vidst det fra start af så var jeg gået igen.

Ps Da jeg mærkede efter med fingrene føltes det helt normalt dog lidt stramt,,,:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...