Hop til indhold
Mkh

Nogen som kender hende?

Recommended Posts

Guest Pool

Ja hende er der mange herinde der kender billederne er Nat fra Sølvgade i København. Og det ser ud som om hun ikke er i Sølvgade lige nu, så hvis hun er smuttet over broen kan jeg kun anbefale jer at besøge hende, lækker lille stram krop, der ligger flere tråde omkring Nat, så søg og læs

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vae på besøg i dag. Hun er en meget køn og dejlig ladyboy. Hun ligner en pige meget, hun har en fræk lille diller (som hun er god til at bruge) og et stramt lille røvhul. Det var klassisk ladyboy thaimassage, massage, b2b og så fræk sex. Jeg synes ikke hun var super indlevende - så jeg vil nok ikke besøge hende igen. Hvis jeg havde muligheden for at ændre i tiden, var jeg nok taget ned for at besøge Victoria i Aarhus. Hun er ikke så køn og feminin igen, men meget liderlig og helt vild i varmen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Troede hun var taget retur til Thailand,  er ret glad for Nat, var en dejlig oplevelse for mig, måske en lille tur til Hobro, inden hun dribler videre....

Romeomand 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool

Jeg ville kalde hende det det står i annoncen. 

Det er jo ikke første gang at der er en af pigerne som skifter navn. Så vi må jo bare følge med og kalde dem hvad de hedder i deres annoncer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne er ret præcise, hun er virkelig køn og dejlig. 1000 for en halv time, halvanden for en hel. 

I øvrigt oplevede jeg en pudsig ting hos hende. Det er første gang jeg har lagt mærke til temperatur forskellene på silikone boobs og resten af kroppen. Det var en ret spøjs opkevelse ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...