Hop til indhold

Recommended Posts

Så blev det eneligt min tur til en beskrivelse af en fræk pige.

Egentligt har det aldrig tiltalt mig med en gravid, men for et år siden tændte det mig pludseligt. Dog blev jeg brændt af af en 'kendt' pige her inde, så da denne annonce sprang op https://annoncelight.dk/showad/194941 blev jeg nød til at prøve det. Jeg mødte op på den aftalte adresse i Valby til tiden, hvor jeg så skulle ringe for at blive trykket ind i opgangen. Da jeg kom ind i opgangen skulle jeg blive i telefonen til jeg var kommet op på den etage jeg skulle op på. Herefter kom jeg ind på et værelse, hvor pigen hurtigt undskyldte at intet var klart, der var ikke lagen på sengen, ingen puder, intet, og pigen undskyldte. Hun var er nu en meget sød amatør-pige, der virkede noget nervøs, nok lidt mere end jeg, der dog kun har prøvet piger på denne måde vel 15-20 gange før. Men ja hun er gravid (den første gravide jeg har været sammen med) men det franske hun kalder for superfransk er ikke det jeg finder når jeg søger på superfransk, det var med gummi hele vejen ned over, og da jeg sagde at super var uden blev hun små sur. Hun var dog i resten af agten meget sød, og det gør at jeg tænker dette måske var en svipser fra hendes side(eller også tænder jeg hende af? jeg er vel omkring 20 år ældre), så jeg tænker at hvis jeg skal være sammen med hende igen bliver det ikke først på vagten... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Gad vide hvordan hun vil give mega fransk med gummi på? :-D

 

Jeg har også kigget på annoncen, men jeg synes det er meget svært at danne sig et indtryk af pigen ud fra billederne og annonce teksten. Kan du beskrive hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er som hun skriver gravid, hun er derved også lidt stor, men det er nu på en meget fræk måde, syntes jeg. Hun er naturlig og smilende, meget pænt ansigt og nogle utroligt store flotte bryster, Hun er ca. 25 år, glatbarberet...

Hendes priser er rimelige, hvis det hun skriver er det hun yder :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...