Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Lillemand

Ahem,

Det är olagligt att köpa sex i sverige, och man kan dömas till dryga böter eller kortare fängelsestraff.  Är Ni så naiva att Ni tror att den svenska polisen inte läser med på nätet?  

Om någon skriver här på EG att det vankas sex på en viss salong i Göteborg, så kan jag garatera er att den för eller senare får besök an såväl polisen som skattemyndigheten.

Ursäkta min rättframhet, men hur dum får man vara?

Lille

Redigeret af Lillemand
Stavfel...

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Bøje: Hvorfor gøre noget i et land, hvor det er ulovligt, når man kan gøre det i et land, hvor det er lovligt?! 

Der er tonsvis af den slags steder i Danmark.

 

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@Bøje: Hvorfor gøre noget i et land, hvor det er ulovligt, når man kan gøre det i et land, hvor det er lovligt?! 

Der er tonsvis af den slags steder i Danmark.

 

Hvorfor udsætte sig selv for livsfare ved at klatre i bjerge, køre formel1 og prøve at slå rekorder?
Fordi det giver et kick, som mange mennesker er besatte af; eller jeg vil nærmere sige, at det ligger i menneskets natur.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor udsætte sig selv for livsfare ved at klatre i bjerge, køre formel1 og prøve at slå rekorder?Fordi det giver et kick, som mange mennesker er besatte af; eller jeg vil nærmere sige, at det ligger i menneskets natur.

Synes ikke det er specielt sammenligneligt. Det er rusen ved oplevelsen (sex, hurtige biler, høje bjerge), der er det fede for de fleste mennesker. Ikke lovligheden. 

Men hvis (risikoen for) en postcoital svensk bøde eller et fængelsophold tænder, jamen så skal han da ikke holde sig tilbage. Jeg anfører bare, at man kan få nøjagtigt det samme her i DK lovligt. 

"To each man his own...."

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen.

Tak for de gode råd.

Jeg tror jeg tager en tur forbi een af thai massage stederne i Gøteborg så bil turen ikke føles så slem.

 

Bøje

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Intressant att se vilken riskaptit du har, Bøje. 

De Thaiställen i Göteborg där du kan få "pikant massage" är väl kända av polisen. De har dock mycket att göra med alla gängrelaterade skjutningar vi haft där de senaste åren, men de har koll på prostitutionen också.  Tänk inte tanken på att plocka upp en tjej på Rosenlundsgatan om du inte är gift med henne *G*

Jag är inte lika modig som du.  Jag reser 75 mil till Köpenhamn och lika långt hem igen för att tryggt kunna hygge mig utan att oroa mig för min straffattest.  Jag kanske är feg, men med annat än fortkörning i min straffattest blir jag av med mitt arbete.

Lille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal kun have massage. Det er vel tilladt ?

Jeg har set på flere hjemmesider som ser professionelle ud, de tager endda visa kort.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Synes ikke det er specielt sammenligneligt. Det er rusen ved oplevelsen (sex, hurtige biler, høje bjerge), der er det fede for de fleste mennesker. Ikke lovligheden. 

Men hvis (risikoen for) en postcoital svensk bøde eller et fængelsophold tænder, jamen så skal han da ikke holde sig tilbage. Jeg anfører bare, at man kan få nøjagtigt det samme her i DK lovligt. 

"To each man his own...."

Det er i den grad sammenlignbligt.
Du kan også klatre på klatrevægge, men det alt andet lige en større oplevelse at hænge på et bjerg.

 

Jeg skal kun have massage. Det er vel tilladt ?

Jeg har set på flere hjemmesider som ser professionelle ud, de tager endda visa kort.

Langt de fleste thaisteder tilbyder kun massage og intet andet.
Det kræver sin mand at finde frem til de steder, der tilbyder HE.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er i den grad sammenlignbligt.Du kan også klatre på klatrevægge, men det alt andet lige en større oplevelse at hænge på et bjerg.

Så må vi vist enes om at være uenige :-)  

 

Held og lykke til Bøje med jagten, i hvert fald. 

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Bøje: Hvorfor gøre noget i et land, hvor det er ulovligt, når man kan gøre det i et land, hvor det er lovligt?! 

Der er tonsvis af den slags steder i Danmark.

 

Nu vet jag ej Bøjes privata förhållanden, men han kanske har begränsade möjligheter på "hemmaplan" fastän det är lagligt. Så har det i alla fall varit för mig; när jag har varit gift så har det varit i samband med arbetsresor inom och utom Sverige som jag har haft tillfälle till lite "äventyr" ...

Jeg skal kun have massage. Det er vel tilladt ?

Jeg har set på flere hjemmesider som ser professionelle ud, de tager endda visa kort.

Ren massage är inte förbjudet att köpa. Men om flickan masserar kuken så räknas det helt plötsligt som sexköp och är olagligt i Sverige :sad: Fast risken att åka fast är minimal; speciellt vid massage så måste i princip polisen storma in under själva akten eller så måste de få flickan att vittna mot dig

Jeg fandt da et thai massage sted der levede meget godt op til mine ønsker.

 

Inklusiv hj.

Trevligt :-D Så nu är du enligt svensk lag en brottsling ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ahem,

Det är olagligt att köpa sex i sverige, och man kan dömas till dryga böter eller kortare fängelsestraff.  Är Ni så naiva att Ni tror att den svenska polisen inte läser med på nätet?  

Om någon skriver här på EG att det vankas sex på en viss salong i Göteborg, så kan jag garatera er att den för eller senare får besök an såväl polisen som skattemyndigheten.

Ursäkta min rättframhet, men hur dum får man vara?

Lille

Du er godt nok negativ omkring mulighederne i dit hjemland. Jeg er imidlertid sikker på at svensk politik ikke står på lur foran massage klinikker og venter på at snuppe folk. Jeg tror heller ikke at de sidder og læser her på siden for så havde de nok startet med nogle af de svenske sider. Blot fordi det er ulovligt er det ikke det samme som at det ikke findes. Selv i strenge arabiske lande som Iran og Saudi arabien er det muligt at finde dem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...