Hop til indhold

Hende der åbner døren i Glostrup

Featured Replies

Skrevet

Jeg har set en pige ca. 40 år, 160 cm, lidt godt i stand, jeg tror hun mest hjælper med at åbne dør og hjælpe de andre, vaske håndklæder m.v. er der nogen der ved hvem jeg mener? Er der nogen der har været så heldige at få massage af hende og evt. mere?

Skrevet

Hvilken butik i Glostrup mener du ?

Skrevet

nej desværre kan jeg ikke hjælpe

Skrevet

Hej brødre.

Er der nogen af jer, der kan hjælpe mig med navne på de skønne sild på billederne fra hjemmesiden - hvis det da ikke udelukkende er modelbilleder!!!

Kommer snart til Tåstrup, så er der ikke langt til Glostrup.

Hilsen Aalborg

Skrevet

Kunde inte säga det bättre själv...

Skrevet

Brug søgefunktionen her på lille EG.

Så skal I bare se løjer.

Konklusion: løb skrigende væk!!

Jeg er HELT enig:unsure:

Skrevet

Har prøvet 3 gange og alle 3 gange har ingen af pigerne været der og KUN meget gamle eller tykke piger. Utroligt :-(

Skrevet
  • Author

Hende jeg søger er 40+ og også lidt kraftig :-) men om hun kun hjælper med rengøring og vask m.v. eller om hun også laver andet ved jeg ikke...

Skrevet

Hende i lyserødt på deres hjemmeside hedder an og er supper

Skrevet

må man ikke nævne navne i dette forum? :-)

Undrer mig hvis det er et problem at nævne navne, vi ved jo alle at det blot er dæknavne og ikke deres rigtige.

Hovedvejen 153 har tidligere haft nogle thai-transer , men de er væk nu og flere af de afbilledede piger arbejder der rent faktisk. Massagedelen er middel men deres body to body mv. er absolut godkendt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.