JonDo 586 Skrevet 20. Oktober, 2015 Hej Boys Jeg var i går forbi Seduction Girls. Her har jeg besøgt en del dejlige tøser og haft mange gode oplevelser.I gå var jeg falle over Mercedes Magic syntes hun så rige godt ud og lige mig. så jeg ringe og bukke en hal time.Vil ikke oplyse så meget om detaljer. Det var spil at penge og tid at besøge hinde hun er en flot pige på ca. 30 årHun er der kun for penge skyld. Ja ja det er nok 99% af pigerne men der er også mange der give en dejlige oplevende men ikke MercedesMen kan sammen line hinde men en søtønden Lolita dukke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Oktober, 2015 (edited) Velkommen til Trist at du havde en dårlig oplevelse, men sådan er det jo engang imellem. Jeg har selv haft dårlige oplevelser med glædespiger, men fordi vi har haft en dårlig oplevelse betyder det så at andre også får det? Redigeret 20. Oktober, 2015 af troldmanden fjernet overflødigt citat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9810 Skrevet 20. Oktober, 2015 Men kan sammen line hinde men en søtønden Lolita dukke.Jeg kan se der har været "autocorrect" inde over. Mener du "sådan en lolitadukke?" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 20. Oktober, 2015 Dårlige oplevelse er desværre ofte dem der står i vejen for de gode.Der skal to til en tango som man siger. Men ja nogen kan man anstrenge herfra til juleaften og hun vil stadigvæk være kedelig vred uinteresseret eller hvad hun kan være.En dårlig dag på jobbet måske? Det kan man i mine øjne ikke tillade sig så hellere blive hjemme eller forlad branchen, det er trods alt rigtigt mange penge vi ligger i deres hænder så har de også med at gøre sit ypperste. Og især lytte efter signaler og se gæsten an vi betaler for en service som vi sjældent eller aldrig for, i hvert fald hvis jeg skulle sige det.Ærgeligt at du trak en nitte der.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillinger 2 Skrevet 20. Oktober, 2015 jeg har også været på besøg hos Mercedes, og må desværre tilslutte mig JonDo. Jeg havde heller ikke en god oplevelse sammen med hende.i mit tilfælde var det nok mangel på Kemi. To våde flintsten skaber bare ikke gnister.Jeg vil dog gerne tilslutte mig de objektive betragtninger. Hun er en mega lækker kvinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denmand 244 Skrevet 20. Oktober, 2015 Jeg har skrevet om hende tidligere da hun var Isabella på Sexyclub. Og nej, ikke noget man har lyst til at gentage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillinger 2 Skrevet 20. Oktober, 2015 Jeg har skrevet om hende tidligere da hun var Isabella på Sexyclub. Og nej, ikke noget man har lyst til at gentage.det du beskriver i din anmeldelse var også det jeg oplevet. så det er måske, nok, ikke bare mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The_Man 488 Skrevet 20. Oktober, 2015 Så skal i besøg Anna Sunshine hun er for lækker og rigtig sød at være sammen med, og hun får det til at virke som om hun godt kan lide det, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg