Hop til indhold

Recommended Posts

Da jeg var i området omkring Viborg for ca. 3 uger siden, tænkte jeg at jeg ville kigge forbi Suree, da jeg fra en kammerat havde hørt at dette var stedet her i byen, hvis man gerne ville have en god massage med lidt ekstra. 

Jeg tog ind til massage stedet en formiddag omkring kl 10 med forventning om en god oplevelse, og det kan jeg afsløre allerede nu at jeg fik. 

Have ikke bestilt nogen tid, men jeg blev modtaget af en lille søde smilende Thai, som jeg strakt tænkte at jeg godt kunne nyde at se uden så meget tøj på. Hun bød mig velkommen og viste mig ind i et stort rummeligt massagerum, hvor hun spurgte lidt ind til hvad jeg kunne tænke mig. Jeg fortalte at jeg var blevet anbefalet stedet, og at jeg ønskede en times olie massage. Hun bad mig smide alt tøjet og ligge mig på briksen, så dette gjorde jeg mens hun stod foran mig. Hun gav mig derefter et skævt smil, og hun sagde at der ville kommen en smuk pige og massere mig. 

Var næsten lidt øv over at jeg måske havde været lidt for direkte, men dette gik straks over, da en super smuk slank thai pige på de ca. 25-30 år kom ind på rummet. Pigen var meget venlig, og gik i gang med en rigtig fin massage, hvor hun flere gange snittede bollerne og røven fik også en god omgang. Da hun bad mig vende mig tog hun hånden ind og gave udstyret et lille klem, og hun spurgte om han også skulle have lidt massage senere. Det kunne jeg kun sige at det ville jeg da sætte pris på;-)

Efter at dette ligesom kom på plads smed hun alt tøjet, og hun var virkelig et syn som jeg forhåbentligt kommer til at se igen. Jeg fik lov til at pille det jeg ville, men hun gav et rigtig godt HJ. ville gerne have haft hele pakken, men det virkede ikke til at hun var klar til dette på første møde i hvert fald, så jeg pressede ikke på, nød blot behandlingen. 

Husker ikke pigens navn desværre, da blodet var forsvundet ned i et andet hovde;-)

Kan kun sige, at til dem der overvejer et besøg, bare kom afsted...  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havnede i Viborg og havde en stund at slå ihjel, kom forbi Suree, en lille buttet thaidame stod udenfor og trak vejret, hun kiggde nysgerrigt på mig og spurgte om jeg havde bestilt tid, men nej, så jeg måtte komme tilbage senere. og senere så blev jeg modtaget med smil og berøring, og undskyldning for ventetiden, det er iorden så tænkte jeg, du kan jo så give et hj til gengæld, men det sagde jeg jo selvfølgelig ikke. Stedet ligger rimelig ugenert i en sidegade, men stadig lidt bordel-agtig, dæmpet belysning. Det er sgu frækt.

400,- for oliemassage stod der på et skilt, ok, håber det er godt, oh ja det var det, god blanding af tryk og massage. Hun startede iøvrigt med at tage mig direkte på pikken mens jeg lå på maven og spurgte om hele kroppen trængte...sådan en lille frækkert. dejlig buttet som jeg godt kan lide det. Men havde kun penge med til massage.

Til sidst fik jeg alligvel lidt extra for pengene for hun lagde først min hånd på hendes røv og så kunne jeg bare gramse. og sørme om hun ikke begyndte at slikke mine brystvorter og jeg fil et af hendes pænt store thai-patter i ansigtet...hun  håber nok jeg kommer igen. Og det kunne jeg godt finde på. Hun skulle godt nok have en omgang....til afsked tog hun mig mellem benene og sagde "vi ses" :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja hun er pænt fræk, dygtig til masage, og giver dog også fuld pakke, som deb eneste på stedet.. Med mindre mutter er på stedet, hvilket hvidt er ret sjældent. Den buttede taler ikke rigtigt dansk, men son sagt fuld pakke koster 1000 kr og er som sådan ok.. Hun vil ikke have at man støjer, af hensyn til naboer m.m.

hende den anden pige, som også tager telefonen, hun taler dansk, er kønnere, og giver lige så rigtig god massage. Har man været der et Par gange, så smider hun tøjet under hj, giver prostata massage uden merbetaling og er både fræk og sød. Hj koster 700 og hun er svær at prutte ned.

der er ingen bad på stedet mig bekendt. Men olien er til gengæld riiimelig duftfri.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Samson skrev, for 31 minutter siden:

ja hun er pænt fræk, dygtig til masage, og giver dog også fuld pakke, som deb eneste på stedet.. Med mindre mutter er på stedet, hvilket hvidt er ret sjældent. Den buttede taler ikke rigtigt dansk, men son sagt fuld pakke koster 1000 kr og er som sådan ok.. Hun vil ikke have at man støjer, af hensyn til naboer m.m.

hende den anden pige, som også tager telefonen, hun taler dansk, er kønnere, og giver lige så rigtig god massage. Har man været der et Par gange, så smider hun tøjet under hj, giver prostata massage uden merbetaling og er både fræk og sød. Hj koster 700 og hun er svær at prutte ned.

der er ingen bad på stedet mig bekendt. Men olien er til gengæld riiimelig duftfri.

700 er forhåbentlig for massage inkl. HJ ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Samson skrev, den 7/8/2016 at 14:35:

 

hende den anden pige, som også tager telefonen, hun taler dansk, er kønnere, og giver lige så rigtig god massage. Har man været der et Par gange, så smider hun tøjet under hj, giver prostata massage uden merbetaling og er både fræk og sød. Hj koster 700 og hun er svær at prutte ned.

der er ingen bad på stedet mig bekendt. Men olien er til gengæld riiimelig duftfri.

jamen altså...som jeg har prøvet det før andre steder, så ligger jeg der på maven med spredte ben og det hele blottet, forestiller jeg mig, og så kommer hun ind, hende den anden, og skal lige sige farvel før hun går hjem, hun snakker og snakker og på et tidspunkt prikker hun til mig og vil sige hej...så må man jo løfte hovedet og være venlig, mens nydelsen af hende der sidder på mig og masserer mine ømme skuldre går lidt på pause...men jo hun ser da sød ud

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frisk skrev, den ‎07‎-‎08‎-‎2016 at 15:08:

700 er forhåbentlig for massage inkl. HJ ?

det er for en times massage (60 min) inkl HJ. De er booket godt op i løbet af dagen. så man skal nok ikke regne med ekstra tid, bare fordi man betaler for ekstra ydelser ;-)

 

Mthom skrev, den ‎07‎-‎08‎-‎2016 at 21:15:

Giver telefon pigen FB

Det ved jeg faktisk ikke hvad er ;)  men du første gang fik jeg bare lov at tage hende på røven, så fik jeg lov at give hende finger, og så efter et par gange gør hun det uden tøj på.. Måske engang når jeg har været der 20 gange, vil hun give sex eller body2body..

 

Jankanda skrev, for 8 timer siden:

 

jamen altså...som jeg har prøvet det før andre steder, så ligger jeg der på maven med spredte ben og det hele blottet, forestiller jeg mig, og så kommer hun ind, hende den anden, og skal lige sige farvel før hun går hjem, hun snakker og snakker og på et tidspunkt prikker hun til mig og vil sige hej...så må man jo løfte hovedet og være venlig, mens nydelsen af hende der sidder på mig og masserer mine ømme skuldre går lidt på pause...men jo hun ser da sød ud

Mutter selv, eller en anden var engang inde og snakke imens jeg fik massage.. hun sagde hej, og gav mig et klem i trompeten, grinede lidt, og gav mig så massage samtidig.. Det var helt fint med mig ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...