Hop til indhold

Recommended Posts

De herre. 

Så blev det min tur til at få tilfredstillet min liderlighed i sydhavnen. 

Først link:

https://annoncelight.dk/showad/186512

stedet: 10

indlevelse 10

tøssen: 10

På vej på arbejde i dag opdager jeg at sara er tilbage. Besøgte hinde fra et halvt år siden. Den gang var det en super oplevelse. Siden den gang har jeg været på opdagelse hos nogle andre trunter.  Men nu var var turen kommet til Sara. Eller som suspekt så smukt siger det "jeg kneppede hinde i går, i morgen knepper jeg en anden kælling".

Jeg er ikke fan af hindes billeder. Men live er hun fra naturens hånd en gudinde. Fik en aftale i hus. Mødte op og hun var klar. Ud over hinde var der også to andre tøsser. Begge ser ret lækre ud. Men som sagt det bliver i morgen, og den sidste må så blive onsdag tøssen. 

Nå tilbage til besøget. 

Tager et hurtigt bad da jeg har bestilt sortekys og det bare er go still lige at friske sig lidt op. 

Frisk fra bad ligger jeg mig på sengen. Sara begynder at kysse mig og lader sign tunge danse hen over min blegfede krop. Der er ikke det sted der ikke bliver pirret. Så ligger jeg bare der og tager i mod gudomelig service. Efter lidt tid når hun kronjuvelerne. Det er fantastiske ting hun kan med sign tunge. Hun retter sig lidt til så jeg kan nå fissen. Nu når hun så ned til min nødudgang. Den bliver smasket godt til samtidigt med at hun nænsomt med fugtige finger kærtegner pikkemanden. Efter en go rum tid vender hun tilbage med fuld opmlrksomhed  på pikke manden. Er lige ved at komme ud over det hele. Men for stoppede sara og mig selv. 

Tænker at tiden er inde til at retunere den oralle glæde. 

Ryger ned mellem hindes lange stænger. Efter lidt tid bliver hun våd på den go måde. Og få finger samtidgigt med oralen fortsætter, hun kommer uden tvivl. Her fra bliver hun vild, vi sveder sammen på den måde man kun kan svede når det hele går op i en højre enhed. På med hatten. Vi knepper til kondomet springer. Nyt kondom og videre. Spørg om det er ok jeg kommer ud over hinde. Hun smiler bare, men der er ingen tvivl det er helt okey. Knepper videre lige ind til, flår regntøjet af, og kommer for sygt ud over hinde. Sigtede efter mave og bryster men den er ustyrlig og bliver bare ved ansigt, hård, mave , bryster øjne og lidt på væggen. Hun smiller, vi smiller og så begynder vi og grine. Ved ikke helt hvor fuck alt det kom fra men der var helt sikkert rigeligt. 

Vi ligger lidt. Spørg hvad klokken er, sara siger ved det ikke men skal vi tage en tur til. Tiden var gået hun ville have mere, men hun havde drabt pikkemand. Kunne ikke mere. Hun insisterede på at give mig lidt massage og det fik hun lov til dejlig sensuel nussen, men det måtte have en ende.

Service info. Hun er helt sikkert ugen ud måske også næste uge, og så er hun tilbage i slutningen af nov. 

Slut her fra. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan du, uden at bryde retningslinjerne for brug af eroguide.dk, fortæller nærmere, hvor hendes placering er. Mere konkret, hvordan er tilgangen med offentlig transport? og hvor tæt er vi på en station?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan du, uden at bryde retningslinjerne for brug af eroguide.dk, fortæller nærmere, hvor hendes placering er. Mere konkret, hvordan er tilgangen med offentlig transport? og hvor tæt er vi på en station?

Der er et busstop tæt på (fx linje 14).15-20 min gang fra Sydhavn st. :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu spørger jeg alle og ikke kun trådstarter men finder der flere anmeldelser? Syntes aldrig jeg har Held med mig når jeg søger i søgefeltet. 

Og tak for anmeldelsen :)

Nej, søgefunktionerne virker elendigt på EG. Jeg finder stort set aldrig dét, jeg søger, selvom jeg har en ret præcis fornemmelse af, hvad det er, jeg søger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svar til DenNysgerrige og til Borende X:

Når jeg i søgefeltet skriver "Sara polsk", får jeg en lang række anmeldelser af polske Sara. Kan det være ret meget nemmere eller bedre?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...