dunkedyret18 0 Skrevet 19. Oktober, 2015 Hej derude. Jeg søger et bordel i Randers og omegn. Er der nogen der kan give mig en anbefaling. På forhånd tak. Kh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Oktober, 2015 (edited) I Randers er der Pigekollektivet. Se mere her: http://www.pigekollektivet.comPå hjemmesiden kan du se en oversigt over pigerne og deres vagtplan. EDIT: Iøvrigt så husk til en anden gang at den slags forespørgsler skal stilles i foraet: Efterlysninger i JyllandOg velkommen til Redigeret 19. Oktober, 2015 af troldmanden tilføjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14182 Skrevet 19. Oktober, 2015 I Randers er der Pigekollektivet.Tror han vil købe et - og mig bekendt er pigekollektivet ikke til salg - desuden har de kun lejet sig ind, men måske kan han købe hele ejendommen og hele paletten med danske, eksotiske og mørke piger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skovtrolden 60 Skrevet 19. Oktober, 2015 vestergade 52 randers Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
variomaster 147 Skrevet 20. Oktober, 2015 Er der stadig thai på toppen, og mørke på 1. sal i Laksegade..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg