Hop til indhold
gerog

Liderlig nymfomaniske linepigen

Recommended Posts

Ja, jeg har haft besøg af hende.

Vil nok skyde hende til at være lidt ældre end de 28, og lige først var jeg egentlig lidt skuffet på den konto. Men hun er faktisk super sød, og da vi først kom i gang var det en super fin oplevelse, som var virkelige GFE-agtig.

Så alt i alt en god anbefaling herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg har haft besøg af hende.

Vil nok skyde hende til at være lidt ældre end de 28, og lige først var jeg egentlig lidt skuffet på den konto. Men hun er faktisk super sød, og da vi først kom i gang var det en super fin oplevelse, som var virkelige GFE-agtig.

Så alt i alt en god anbefaling herfra.

Tak for din respons.

Det med alderen overrasker mig ikke, de fleste skriver sig altid yngre end de er.

Men er hun slank i virkeligheden som på billederne, eller hva?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

på billederne, eller hva?

 

Det er lidt sjove billeder. Det er fotos af printede fotos. Flere ses her:

http://www.massage24-7.dk/bruger/708/Line Pigen

Ligner udpræget billeder fra en klinikhjemmeside. (Gætter på det er hendes egne, men sjovt koncept - måske printede hun dem engang og har slettet de elektroniske originaler? Måske ikke dugfriske fotos i hvert fald)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er lidt sjove billeder. Det er fotos af printede fotos. Flere ses her:

http://www.massage24-7.dk/bruger/708/Line Pigen

Ligner udpræget billeder fra en klinikhjemmeside. (Gætter på det er hendes egne, men sjovt koncept - måske printede hun dem engang og har slettet de elektroniske originaler? Måske ikke dugfriske fotos i hvert fald)

ja, muligvis. Ellers må man afvise hende, hvis hun ligner Grethe Sønck i virkeligheden :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...