Hop til indhold
Guest Joorn

Skavevej 1 Vinderup

Recommended Posts

Guest Joorn

Hej Venner

Så skulle stedet og den nye pige lige tjekkes ud på Skavevej 1

Fik jo at vide sidst jeg var der, at der pt. var en ny smuk yngre pige på vej fra Thailand, som skulle hjælpe til på klinikken:wink:

Ringede lige i forvejen for at høre, hvordan det så ud med at få en tid og der var ikke et problem, kunne bare komme med det samme

Blev modtaget med et sødt smil af den nye pige i døren og hurtigt vist ind i lidt mørkt værelse, som var forberedt til massageydelsen

Pigen: Sød, lidt buttet, rigtigt sødt ansigt, smil og et godt humør

Ikke den bedste til det danske sprog og heller ikke det engelske, men med et skilt, hvor ydelserne tydeligt var beskrevet og med priser osv. så var det jo bare med at vælge

Havde både lyst til en rigtig god omgang massage, men også til "lidt" ekstra, så valgte hele pakken, for en sikkerheds skyld;-):-P

Efter en dejlig omgang varm olie massage, trak hun af kjolen, smed bh og trusser og smuttede så op på massagebriksen til mig:eek::-P

Dejlige struttende bryster uden kunstig fyld, i normal størrelse, lille fast numse og en dejlig fræk glatbarberet mis:wink:

Først lidt skiftende mundtligt "opvarmning" fra begge sider, så hende på toppen og til slut den gode gamle "missionær" med en skøn "aflevering" i tutten;-):-)

Sluttede besøget pænt af med en dejlig krus sort kaffe, som jeg fik tilbudt, mens jeg trak i tøjet (bad er også en mulighed)

Alt i alt, en super dejlig oplevelse og et sted som jeg godt kan finde på at besøge igen:-P

Hilsen Joorn

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde både lyst til en rigtig god omgang massage, men også til "lidt" ekstra, så valgte hele pakken, for en sikkerheds skyld

;-):-P

Efter en dejlig omgang varm olie massage, trak hun af kjolen, smed bh og trusser og smuttede så op på massagebriksen til mig:eek::-P

Når jeg bestiller hele pakken, får jeg normalt pigen til at smide alt tøjet fra starten - evt. lader de som om de er lidt generte ved det, men så placerer de sig ofte, så man enten kan lægge en hånd på låret af dem (enkelte tager selv din hånd og placerer den det rigtige sted) eller knæet op på briksen, så man også kan få lov at pille lidt :wink:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Joorn

Lyder sku da ret spænende med lidt "pilleri" og noget dejligt at se på undervejs:smile:;-)

Ja....Man kan jo lære noget "nyt" hver dag:smile:

Takker:-)

Hilsen Joorn

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Joorn

Hej Ørn

Så kun hende her denne gang, så ved faktisk ikke om de er flere på adressen:?

Hilsen Joorn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...