Hop til indhold
sjovleg

Flatrate Osnabrück

Recommended Posts

Så skal det ske, efter jeg har læst mig igennem utallige anmeldelser her inde, har jeg besluttet at prøve en flatrate, og nu er det så heldigt at jeg kommer forbi Osnabrück på tirsdag i næste uge.

Men hvilke af disse 3 skal jeg vælge ??

 

http://www.partytreff-dolcevita.com/

Virker meget stor, og som om det meste sex foregår i de store rum, er der nogle der kan bekræfte eller afkræfte det. Jeg kan ikke finde en "vagtplan" for pigerne det kunne være meget fedt ik ?

http://www.partytreff-lavita.de/

 

Virker som om den er bedst "rated" her inde, nogle der vil kommenterer på den ?

 

http://www.totalclub-osnabrueck.com/

 

Virker ikke som om den er værd at bruge tid på, dog er der en af pigerne der er anal passiv, så det kunne trække op. nogen der har kommentater til denne klub ?.

 

Jeg har lidt generelle spørgsmål.

Hvordan er påklædning under badekåben ?

Hvordan plejer i at starte en snak med pigerne ?

er det en god ide at kommer tideligt på dagen ?

 

Håber på der er nogle der vil svare/hjælpe, så skal jeg nok komme med en anmeldelse når det er prøvet.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Hej

Hvis det er din første gang i en klub. Så vil jeg anbefale La Vita.

Det er en rigtig god klub og tingene er ikke så lige på og rå som i Dolce Vita. 

Man har ikke noget på under badekåben. Og nogle gæster bruger et håndklæde om maven i stedet for en badekåbe. Så der er gode chancer for at du kommer til at se de andre gæsters udstyr i barrummet. 

 

Verd. Fælles rummet på Dolce Vita så er det der der er gruppe sex hver 2.nd time og også der der er GB om onsdagen og lørdagen. Men når det kommer til sex to og to så går de fleste på rum. Men man kan godt bare kravle op på den store madras og give den gas med pigen mens alle andre så kan se på hvis det er det man ønsker.

Håber det hjalp lidt på dine spørgsmål.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det gav da en god del svar, tusind tak og ja det er første gang i klub.

Jeg har også mest kikket på La Vita, specielt fordi jeg kan se hvem der er "på" og så evt. planlægge lidt hjemmefra :grin:

Har Ramona, Sofia, Chayenne, Sandra og Nicoletta på ønskelisten :grin:

Jeg er vildt spændt

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Joorn

Lyder sku rigtig spænende !:shock:

Glæder mig til en god fyldig beretning, når du kommer tilbage, så os "grønne" på det her område, kan lære lidt mere om de tyske klubber og hvordan det foregår der

Rigtig god tur og er slet ikke spor misundelig:-P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej sjovleg,

 

Jeg har været alle tre steder og vil lige give lidt feedback til dig.

 

Dolce Vita:

Det er ret offentligt. Til værelserne er der ingen døre men i stedet sådan nogle fluffy tråde ned foran som man kan se lidt igennem. Konceptet er voyerisme. Der er også en seng lige ved siden af det store offentlige bollerum. Altså bare en indbygget seng uden døre eller noget. Og 60 cm. fra hvor du boller er der en sofa hvor tilskuer kan sætte sig og kigge på. Nedenunder er der  nogle senge man kan sexe på men igen uden døre. På en hverdagsaften går de fleste som sagt i rum, men det er ok at kigge lidt alligevel. For nogen er maner helt tabt i den klub, så de river bare forhænget til side og står og kigger ind. Så er man genert skal man holde sig herfra. Serviceniveauet er også ret ringe, da stedet er drevet af nogle sigøjnere med alle deres venner. Derfor kan stedet til tider være godt fyldt med personer med en anden etnisk herkomst, og som også har en anden kultur når det kommer til opførsel. Nogle har berettet om tyveri fra skabene. Det kan jeg godt forstå, for man kan se på nogle af skabene at de decideret har været brudt op. Skabene er i kælderen, og der er ingen videre opsyn. Pigerne er meget aggressive og lader dig ikke være i fred til at hvile imellem omgange. Sex er mekanisk - ingen kys og kun meget få tilbyder super fransk. Primært er alt med gummi, så sikkerheden der er i orden. Maden er faktisk ret god om aftenen. Men kom på en Lørdag og se masser af offentlig sex - det er også frækt. Så en fed men anderledes oplevelse, men næppe en god start for en nybegynder.På en Lørdag skal man nogle gange have spidse albuer - det er særligt de lørdage hvor stedet ligner en flygtningelejr, og man kan høre 12 forskellige sprog blive talt. Der er travlt, tætpakket, og ingen maner. Så vil man have sex for sine penge skal man skubbe og mase sig frem. Andre Lørdage er der stille og roligt og der er altid plads til at snuppe to piger på en gang.

 

Totalklub Osnabrück

En ok klub men så heller ikke mere. Pigerne er ok, servicen er ok, maden er ok, stedet er ok. Det er lille, og der er masser af røg i kontaktrummet. Servicen er et hurtigt sut og 2-3 positioner og så slut. Jeg fandt det hele lidt tamt og kedeligt. Ingen af pigerne snakkede andet end tysk da jeg var der, og to af dem virkede uhøflige. Jeg kommer ikke igen så længe La Vita er få minutters kørsel væk, men stedet er bestemt ikke decideret skidt. De er bare udkonkurreret. Værelserne er dog generelt fine med en låst dør og god privatliv.

 

La Vita Wallenhorst

Har fornyligt fået ny Tekenfrau, så serviceniveauet er dykket en del. En større madam der står ude bagved og spiser fremfor at servicere i baren. Men stadig det bedste sted. Her er et afslapningsrum hvor man kan tage en lur eller læse lidt når man skal have en pause. De fleste piger bader med mændende, hvilket er lidt frækt. Rummene består af nogle letvægge med et forhæng foran, så det er ikke så privat som TC Osnabruck, men man er alligevel alene derinde og det er ikke sådan lige at se derind hvis man lukker tæppet ordentligt. Pigerne er generelt de pæneste der er i flatrate klubber noget sted - La Vita og Pauschalclub kæden topper helt klart med kvalitet på pigerne og mange af dem taler ganske godt engelsk. Men hvor Pauschalclub generelt er overfyldt på en fredag / lørdag, så er det anderledes let at komme til pigerne i La Vita, hvilket gør den bedre. Men plejer at være god med spaghetti bolognese som varm ret samt brød med diverse pålæg. Men sidste gang af spaghettien væk og noget ulækkert snask havde erstattet det - ved ikke om det er permanent eller kun den ene gang. Prisen er en smule højere end TC Osnabruck men noget lavere end Pauschalclub kæden. Men det er værd at give det ekstra for en væsentligt bedre oplevelse - hvad betyder 150 kr. når man alligevel rejser så langt for det? 

 

Til en begynder vil jeg klart anbefale La Vita baseret på:

-. Flotteste piger

- Bedste service af pigerne (ikke af tekenfrau)

- Mad på niveau med de andre. Man kan fint holde sig mæt.

- Det er rimeligt privat hvilket er godt når det er nyt for en.

- Hvilerum er et kæmpe plus

- Pigerne er ikke så aggressive, så man kan fint bare snakke eller være i fred for dem.

- Stedet er ikke for pakket og ikke for travlt.

- Gode maner blandt de andre gæster giver en god atmosfære.

 

Det er min helt subjektive holdning. Andre har sikkert andre oplevelser - dem må de så skrive om.

PS: Hvis du er frisk så snup en fredag eller en lørdag på La Vita og tag på Dolce Vita næste dag for at opleve det. Hvis det ikke er for dig smutter du bare igen - 120 euro fattigere, men så har du oplevet det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej CJ69

Tusind tak for dine input, som Oralis også skriver er La vita nok bedst for en nybegynder.

Så jeg tror jeg har besluttet mig for La Vita, også fordi deres hjemme side er godt opdateret med hvem der er der, så jeg kan laven en "ønskeliste".

Du skriver at skabene på Dolce Vita er i ringe forfald. Men hvordan på La Vita er det bedre der, eller har de en eller anden form for værdi opbevaring, som jeg læste et eller andet sted her inde var der en der skrev "Det vil jo være surt at komme til et opbrud skab og mangle bilnøglerne" ;-)

 

For mit vedkommende bliver det tirsdag i næste uge, fra ca kl 10 - 17 eller hvor længe jeg nu holder, skal videre i arbejdsmedfør til Holland.

Men igen tak for de gode råd, og kom endeligt med flere hvis der skulle være andre.

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Hej

På La Vita kan du tage din pung og mobil med ind til bar damen og få hende til at opbevare det for dig hvis du ønsker det. Det har jeg set andre gøre. Selv har jeg haft min iPad med i baren og efterladt den der imellem brug. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Du skriver at skabene på Dolce Vita er i ringe forfald. Men hvordan på La Vita er det bedre der, eller har de en eller anden form for værdi opbevaring, som jeg læste et eller andet sted her inde var der en der skrev "Det vil jo være surt at komme til et opbrud skab og mangle bilnøglerne" ;-)

 

 

 

 

 

 

Hej sjovleg,

 

Skabene er af samme type og kvalitet i La Vita: Skabe lavet af metal som man kender dem på mange arbejdspladser. Forskellen i sikkerheden er i beliggenheden. Skabene i Dolce Vita er i en kælder hvor ingen kommer med mindre de lige er kommet eller på vej hjem. Og ingen hører hvis nogen bryder noget op dernede. Hos La Vita er skabene i en slags mellemgang man kan passere igennem når man bevæger sig rundt, og man kan se derind når man skal i bruseren - hvor alle jo kommer ofte. Så her er opdagelseschancen større hvis nogen bryder noget op. Man vil også høre det på La Vita. Desuden er klientellet på La Vita bedre - ikke så mange skumle typer.

 

En anden fare er, at man skal aflevere skabsnøglen bag baren. Det er normalt alle steder hvor man betaler for drinks, så man ikke bare stikker af fra regningen bagefter. Men bardamerne tjekker aldrig hvem de udleverer nøglen til - enhver kan bare sige dit nøglenummer og så låse sig ind i dit skab. Så derfor lader jeg aldrig værdier ligge i skabet.

 

På La Vita skal man betale for drinks: 0,5 euro for kaffe, vand, juice, sodavand mv. Alkohol koster mere. Derfor er en smule kontanter nødvendigt. Men jeg plejer at låse pung, værdier mv. inde i bilen - skjult i handskerummet. Så låser jeg bilen og beholder bilnøglen i lommen på min morgenkåbe igennem hele besøget. På den måde så kan et tyveri kun stjæle lidt tøj. Det er min praksis som sikrer bilen, pengene, passet og alle værdier. 

 

Men hos La Vita har jeg aldrig hørt om tyveri. Tjek selv skabene - de er ikke gennemgået præget af indbrudstegn. Så tag det roligt og nyd opholdet. Det er nogle søde piger der giver god service, hvis bare du behandler dem pænt også.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej CJ69

Tak for super info, havde faktisk tænkt på den med at lade tingene ligge i bilen

Hej sjovleg.

 

På La Vita skal man betale for drinks: 0,5 euro for kaffe, vand, juice, sodavand mv. Alkohol koster mere. Derfor er en smule kontanter nødvendigt. Men jeg plejer at låse pung, værdier mv. inde i bilen - skjult i handskerummet. Så låser jeg bilen og beholder bilnøglen i lommen på min morgenkåbe igennem hele besøget. På den måde så kan et tyveri kun stjæle lidt tøj. Det er min praksis som sikrer bilen, pengene, passet og alle værdier. 

Men hos La Vita har jeg aldrig hørt om tyveri. Tjek selv skabene - de er ikke gennemgået præget af indbrudstegn. Så tag det roligt og nyd opholdet. Det er nogle søde piger der giver god service, hvis bare du behandler dem pænt også.

, har du så bare lidt små kontanter i lommen også ?

Og JA selvfølgelig skal pigerne behandles ordentligt.......

Er der nogle piger du vil fremhæve frem for andre, taler de tysk eller engelsk ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
http://www.partytreff-dolcevita.com/

Virker meget stor, og som om det meste sex foregår i de store rum, er der nogle der kan bekræfte eller afkræfte det. Jeg kan ikke finde en "vagtplan" for pigerne det kunne være meget fedt ik ?

http://www.totalclub-osnabrueck.com/

Virker ikke som om den er værd at bruge tid på, dog er der en af pigerne der er anal passiv, så det kunne trække op. nogen der har kommentater til denne klub ?.

Går ud fra du har læst dette indlæg og tråd, men linker lige til den, hvis der er andre der ikke kender den:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/33779-anmeldelse-totalclub-osnabrück/?do=findComment&comment=358201

Mener der var flere Motto damer - men jeg synes nu ikke de var så interessante.

Mht. Dolce-vita, så ja, der foregår en del i det åbne rum og pigerne kan være lidt agressive, men så går man bare lidt væk, når der er GangBang og man kan sagtens finde steder, hvor folk ikke lige kan stå og kigge, sætte skillevægge op mm. Dem der vil kigge kan jo bare sætte sig rundt om GangBang scenen, med fare for selv at blive hevet med op, blive og overbegloet og få opmuntrende kommentarer:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Storpik33

Hej er ret ny her hvad er prisen ud over de 80 euro for 3 timer ? Skal man ikke betale hver pige noget? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej storpik33

 

Det som Flatrate går ud på er at når entren er betalt er resten gratis, men prøv at søge lidt rundt her inde så vil du blive meget klogere....

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej Jernsvinet

Jo jeg har skam læst din anmeldelse, og den var også medvirkende til at det nok bliver Lavita jeg besøger.

Og tusind tak for alle de andre anmeldelser du har lavet, meget informative.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Alt den snak omLa Vita har gjort mig lækker sulten. Så nu sidder jeg i baren på La Vita og får mig en kold øl. 

Kan konstatere at alt ensom det plejer. God service fra både pigerne og tekkenfrau. :-P

Skulle jeg klage over noget så må det være at der er flere søde og dejlige piger end jeg kan klare at knalde. Det er jo ikke fair. :twisted:

 

Har pt. haft 5 gode rum. Og der er mindst 3 piger som jeg gerne vil med som jeg ikke har været med endnu. Så der bliver ikke plads til mange genvalg. ( klubben har et max på10 rum) :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alt den snak omLa Vita har gjort mig lækker sulten. Så nu sidder jeg i baren på La Vita og får mig en kold øl. 

Kan konstatere at alt ensom det plejer. God service fra både pigerne og tekkenfrau. :-P

Skulle jeg klage over noget så må det være at der er flere søde og dejlige piger end jeg kan klare at knalde. Det er jo ikke fair. :twisted:

 

Har pt. haft 5 gode rum. Og der er mindst 3 piger som jeg gerne vil med som jeg ikke har været med endnu. Så der bliver ikke plads til mange genvalg. ( klubben har et max på10 rum) :-P

Hejsa Oralis

 

Jamen jamen, hvor dejligt :grin::grin: Hvor mange nåede du i fredags, nogle anbefalinger ??

 

 Jeg har besluttet mig for Lavita, og drager afsted i morgen tidlig, jeg vil prøve at være der fra de åbner.

 

Har lige set deres liste for hvem der er på imorgen.... tror det bliver Janette eller Chayenne som kommer til at tage min Flatratemødom :razz::razz:

http://www.partytreff-lavita.de/girls/anwesenheitsliste.html

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Hejsa Oralis

 

Jamen jamen, hvor dejligt :grin::grin: Hvor mange nåede du i fredags, nogle anbefalinger ??

 

 

Har sendt privat besked.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Totalklub Osnabrück

En ok klub men så heller ikke mere. Pigerne er ok, servicen er ok, maden er ok, stedet er ok. Det er lille, og der er masser af røg i kontaktrummet. Servicen er et hurtigt sut og 2-3 positioner og så slut. Jeg fandt det hele lidt tamt og kedeligt. Ingen af pigerne snakkede andet end tysk da jeg var der, og to af dem virkede uhøflige. Jeg kommer ikke igen så længe La Vita er få minutters kørsel væk, men stedet er bestemt ikke decideret skidt. De er bare udkonkurreret. Værelserne er dog generelt fine med en låst dør og god privatliv.

 

Meldingerne fra TC Osnabrück har ofte været mindre positive. Jeg har aldrig selv været der, men jeg kender TC Hannover ret godt. Hvordan er de to i forhold til hinanden?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

 

Meldingerne fra TC Osnabrück har ofte været mindre positive. Jeg har aldrig selv været der, men jeg kender TC Hannover ret godt. Hvordan er de to i forhold til hinanden?

 

Har besøgt begge klubber flere gange. Og klubben i osnabruck er klar bedst når det kommer til det der ikke har med sex at gøre. Der er en have man kan opholde sig i mellem turerne oven på. Der er en lille udendørs pool. Og maden er bedre. Nogle gange er der også en massør tilstede. Disse ting gør at jeg har letter ved at bruge en hel dag i klubben i osnabruck frem for Hannover.

Når det kommer til pigerne og deres service, så er der desværre sket en uheldig udvikling i osnabruck. 

Dog har mand / pige forholdet ofte været bedst i osnabruck, men det hjælper jo ikke rigtig noget hvis pigernes service er så ringe at man ikke lyst til en tur oven på.

Redigeret af Oralis voluptatem

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...