Hop til indhold
uartig

Ny i universet

Recommended Posts

hej med jer

jeg har længe gået og leget med tanken og nu skal det altså være.

er helt ny leder efter en domina som kan introducere mig for det univers, hun skal tage imod i københavn og omegen, vil gerne starte lidt blidt og høre gerne på de erfarne brødres anbefalinger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej med jer

jeg har længe gået og leget med tanken og nu skal det altså være.

er helt ny leder efter en domina som kan introducere mig for det univers, hun skal tage imod i københavn og omegen, vil gerne starte lidt blidt og høre gerne på de erfarne brødres anbefalinger.

http://www.cherie.dk/ har jeg besøgt en enkelt gang, hun er meget erfaren og er grundig i sine forbredelser og vil helt sikker gøre sit til en god oplevelse for dig. :) 

http://www.moerketsdronning.com/ er i den lidt yngre ende af skalaen, hun lavde min PA piercing i en uforglemmelig  og langvarig SM-seance med det mest fantastiske set-up med assisterende slaver :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cherie og Helene er meget erfarne, da de har været i branchen i over 25 år.

Mørkets Dronning er væsentlig yngre, slank og måske lidt tynd, med tusser og mørk orange hud efter overdreven solarie. Men populær.

Hvis jeg skal anbefale nogen, må det blive Empress Malice, Lady Iris, Lady Laura, og Fru Ingrid. Alle fire smukke, sexede, tændte og legesyge. Find deres hjemmesider og vælg selv ud fra dine lyster og præferencer :) 

Alternativt bør du kigge på www.smporten.com , hvor faktisk alle danske Dominaer befinder sig.

mvh.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Uartig

Du har leget med tanken, og leder nu efter en Domina, der kan introducere til "det univers".

Nu gætter jeg mig til (og det er et gæt, fordi du ikke er særlig præcis med, "hvad hulen du vil introduceres til").

SM universet er lige så stort (næsten) som det univers, du ser når du går ud på din altan og kikker op mod månen, det er faktisk helt vildt stort, nærmest videnskabeligt.

Så nu siger vi så, at du er nyuddannet astronaut fra astronautskolen i Hørve. Du skal ud på din første rejse i det uendelige rum, og så er det jeg spørger:

Hvem kunne du bedst tænke dig som "chauffør" på dit rumskib, hvor du eventuelt er bastet, bundet og "fuckin" hjælpeløs ?

En der er slank, en der er ung, en der har store bryster, små bryster, en der har en fræk røv, en der har en fræk mund, eller en der har været chefpilot mange gange, og har erfaringen i at lande et "rumskib" igen ?

Nøgleordet i SM er erfaring, fakta er, kan Domina'en løfte dig op i "subspace", er det fløjtende ligegyldigt hvordan hun ser ud, i "subspace" står du udenfor din egen krop, kikker på dig selv, medens "tingene foregår".

Skal jeg nu svinge mig i de "lyriske lianer", bliver det til noget om, at "tilliden til hende kan føre dig igennem helvede"...stærke ord, he he

Det er let og nemt at skrive i en annonce: "At man er "Domina", at man kan tæske folk ad helvede til, at man kan dit og dat, men skal man mestre dette univers, så handler det om erfaring, no more no less.

Når alt det er sagt, vil jeg lige komme med en rettelse til serviceM's indlæg, på SM porten findes de Dominaer, der accepterer at Mistress Kikkicat er chefen, de mere erfarne "rumskibsførere" er ikke velkomne.

Så skriv en mail til en, eller et par stykker, om hvad du drømmer om, så får du et bud på hvor lang tid det tager og en pris. Det er faktisk en god garanti imod at blive skuffet, eller det der er værre.

Mvh

Bendix

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Endnu en gang er det lykkedes at få totalt afsporet en efterlysning fra en ny bruger. Jeg har slettet en række irrelevante indlæg og vil bede jer holde jer til emnet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...