[email protected] 14 Skrevet 18. Oktober, 2015 https://annoncelight.dk/showad/191663 hej vil gerne hør fra som folk været sammen hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 18. Oktober, 2015 Hun er da kontant:Hejsa! Tak for du kiggede forbi :)HUSK AT LÆSE HELE PROFILEN IGENNEM, INDEN DU SPØRG OM TING DER STÅ ALLEREDE HERINDE! TAK!!! XDJeg er en ung frisk blond pige der lige er fyldt 18, der ALTID er parat på at tjene penge på ALT Har et par dejlige E bryster og en ret god røv, da jeg træner den en del ;)Udover det er jeg 165cm høj og vejer 74kg Krav fra kunderne:Renlighed, Max 50år(medmindre man ser yngre ud)Ting jeg ikke tager IMOD:Anal og Lort.Blow priser: 15min:300kr med kondom 600kr uden kondom(Du må komme hvor du vil, så længe det ikke er på tøjet) :)30min500kr med kondom 800kr uden kondom(Du må komme hvor du vil, så længe det ikke er på tøjet) :)Alm sex ink oral priser: Med kondom900kr 30min med gummi 1300kr 60min med gummi :)Uden kondom er tillægget på 1000kr,-Perverse ting:Alle jer der har perverse fantasier, vil jeg gerne har i selv skriver en lang besked, hvor jeg følgende kommer til at blive informeret om:1) Hvad i har lyst? 2) Hvor i har lyst til? 3) Hvorlangtid i har lyst til? :)4) Og vigtigst af alt PRISEN? :)Kørsel:Vi kan godt kører ud til jer fra Sønderborg, men MAX 200km Inden vi mødes, kræver vi helst at vi får en betaling på mobilepay for benzinen derud :)Dage jeg kan:Alle dage kan jeg udover Onsdag. Dvs hele ugen fra klokken 15:00-23:00Weekenderne er lidt forskelligt, men har ofte tid I kan kontakte mig på skype: "Luderne Sønderborg"Kan i alle sammen ha en god dag :-* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 18. Oktober, 2015 "Krav fra kunderne"? Ja, vi kræver vel renlighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 19. Oktober, 2015 "Krav fra kunderne"? Ja, vi kræver vel renlighed.haha, ja og når hun skriver hun lige er fyldt 18, så må hun ikke være over 50, medmindre hun ser yngre ud, forståes 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hersak 0 Skrevet 27. Oktober, 2015 er hun da stoppet nu ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zafiraopc 45 Skrevet 28. Oktober, 2015 Hun er dyr, hun er dårlig. Hun er ung og uerfaren. Dog renlig. Ret umulig at få en seriøs aftale igennem til, og måtte efter det hele tre gange da hun åbenbart tog en anden kunde ind, på det tidspunkt jeg skulle have. Og hun holder til i Gråsten nu om stunder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
al3000 695 Skrevet 28. December, 2015 Nogen der ved om hun er stoppet helt i branchen? Hun annoncerer ikke på annoncelight mere, hun ser ikke ud til at svare på Skype. Jeg fik et rigtigt godt Blowjob hos hende, så det kan jeg ikke klage over Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg