Hop til indhold
Guest hvorfor ik

silke ÆGTE j SKÅL vejle/Fredericia

Recommended Posts

Jeg er rimelig sikker på, at det var hende, som var i Skive for et par år tilbage... Mener, at der er lavet anmeldelser af hende herinde !!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været der.

Hun er ikke blot en buttet pige, hun er en stor pige. Hun har som hun skriver i hendes annonce ægte h skåls bryster med hold kæft de hænger. Jeg havde aftalt ½ time i et lokalt solcenter da det var ferie og hendes børn var hjemme så vi kunne ikke være hos hende privat.

Jeg troede jo så at når man var i et solcenter at man ville snakke med forsigtighed for ikke at blive opdaget, men det var hun ligeglad med hun snakkede løs og hun snakkede ikke lavt. Nå jeg havde som sagt bestilt ½ time med to udløsninger den første i hendes mund og bagefter i kondomet mens jeg skulle ordne hende bagfra. Hun faldt på knæ og tog mig i munden hun sutter ok, da jeg var klar til at komme tog hun min pik ud af munden og lod mig sprøjte på hendes bryster selvom vi havde aftalt afslutning i munden. Men som hun sagde, du kan ikke tvinge mig til at gøre noget jeg ikke vil, nej det var heller ikke det jeg var ude på, ville blot have det vi havde aftalt pr. sms. Efter dette orkede jeg ikke at diskuterer mere og jeg kunne heller ikke, grundet hendes udseende få rejsning til også at kneppe hende, så det blev ved det.

Gentagelses fare = 0

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...