Hop til indhold
frenchlover1

FKK Harmony Hamburg - en dag i paradis #6

Recommended Posts

Ankom 11.15. Fin tur på trods af lange strækninger med to smalle spor og 80 km/t.

 
Kun to piger anwesend: Claudia og Dana.
 
Claudia 
(25/165/60/Slovenien)
Claudia gør rimeligt hurtigt tilnærmelser på sin egen fine og rolige måde. Men hun tænder mig ikke specielt, og vil hellere spare krudtet. 
Så hende lidt senere i action i bio, og må sige at hun gik til stålet med dybe kys og halvdybt blow inden hun gik på rum med herren.
 
Dana
(24/165/52/Italien)
Mødte hende i bio, hvor hun sad og slappede af. Satte mig bagved hende på madrasse, og hun tilbød self sit selskab. 
Aftalte 30 min. Hun gav et ikke godkendt blow. Kun hovedet i munden og ikke varieret. 
Men da hun begyndte at hive i pungen og klaskede til kuglerne med en flad hånd, blev det vildt :-)
Det har jeg aldrig prøvet før, og det gav sgu et særligt kick. Tak for den oplevelse, Dana. Det bliver ikke sidste gang. 
Tror sgu hun kan være lidt kinky på rum :-) hihihi :-)
 
Kl. er nu 13.20 - to timer efter åbningstid. Og der er 8 piger anwesend:
Clara, Claudia, Dana, Dora, Helena, Monika, Nicole og
Weronika.
 
Nogen bud på, hvem der skal være den næste i kanen ? :-)
http://www.saunaclub-harmony.com/girls/
 
Venligst
Ftench

Del dette indlæg


Link til indlæg

Typisk, når man vender ryggen til Nicole så smutter hun på rum med en anden. Meget eftertragtet, det er hun :-) 

Ada

(22,164, 55, Rumænien) 

Heldigvis var Ada dukket op. En sand perle. Ikke såååå slank som jeg ellers nyder meget, men f...... lækker alligevel. :-)

Hendes krøllede hår er en fryd for øjnene, når hun giver blow. Og hun sparer ikke på dybden 

:-)

Hun finder selv kuglerne med tungen, mens hendes og fingre hænder går på opdagelse på hele kroppen. So nice. Måtte forlænge til en time. 

Ada er klart i min top tre her på Harmony. Sammen med Nicole og Martha.

Her kl. 16.45 er der 17 piger anwesend :-) 

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kom turen til Safira

Safira

(21,157, 46, Ukraine)

Det er hendes første uge på H. Men hun er ikke spor uerfaren med FKK. Faktisk Kalder hin tiden her på H fir en slags ferie fra Artemis, hvor hun ofte arbejder oc siger, at hun altid bliver helt bims af at være firdi der er så mange piger og gæster dag efter dag.

Hun ef en petit lille sag, med store naturlige bryster, mums. Og supersmukt ansigt.

Ellers er der ikke så meget at skrive hjem om med hende. Professionelt afbejde. Blow med kun hovedet inde, tanteslik på kuglerne. Men dejligt stram og villig både forfra og bagfra og siddende ovenpå :-) 

Nicole

(25, 167, 50, Rumænien)

Til slut blev det til en time med Nicole. Sød. Superfine petite bryster og en fantastisk blød hud. 

Hun er på en gang prof og samtidig lidt gf-agtig. Efter 2.5 år her, er hun dig måske ved at blive lige mekanisk nok. Uvarieret blow og tanteslik på kuglerne  

Til gengæld ved hun alt, hvad der foregå her, og man kan få et ret godt indblik i etablissementet ved at snakke med hende :-)

Efter aftensmad her på H om lidt, går turen nordpå igen.

Så der bliver desværre ikke tid til at lege ned italienske Clara. Men tak for tippet Reknas :-) . Det må blive næste gang :-)

Stadig 17 piger anwesend her en søndag kl 18.15. Ikke tosset :-) 

Et minus: Der har vist været mange piger og herrer her i dag. I hvertfald  er den varme mad hurtigt blevet udsolgt. Man har skullet holde sig til for at holde sulten fra døren.

Et minus mere: indtil kl 12.15 var der kun to piger. Det er simpelthen for lille et udvalg. 

Venligst

French

PS. En lille tilføjelse: Ada rykker efter i dag ind på en absolut førsteplads på mon top tre. Hendes indlevelse og indføling var i absolut særklasse i dag. 

 

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...