Hop til indhold
Aalborg bed and breakfast

Vil pigerne leje et sommerhus i 14 dage af gangen ?

Recommended Posts

Guest Maria Din Gudinde

Jeg tror godt vi kan lide at tage på "tour" sådan har jeg det i hvertfald.... Jeg er max et sted 2 dage i træk.. 

Jeg tvivler på nogen piger er samme sted 14 dage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. 

 

Har stået og tænkt lidt på, om piger er villige til at blive det samme sted 14 dage af gangen, og derefter tage videre til en anden by. 

 

Ser en del om-rokering på nogle piger med få dages mellemrum. 

 

Hvilken slags pige ville sige ja til at bo i et sommerhus 14 dage af gangen ? 

Undskyld, at jeg blander mig i en streng, der ser ud til at være henvendt til piger, men jeg synes, at indlægget er uklart: Er det fordi, du har noget konkret at tilbyde? Eller er du bare nysgerrig?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror godt vi kan lide at tage på "tour" sådan har jeg det i hvertfald.... Jeg er max et sted 2 dage i træk.. 

Jeg tvivler på nogen piger er samme sted 14 dage. 

Jeg synes mange udenlandske piger netop er 14 dage det samme sted, hvorimod mange danske piger er det samme sted hver 2. uge - så det er nok mest de udenlandske piger der vil være int. i at leje et sommerhus i 14 dage, hvorimod de danske piger nok kun vil være int. i at leje et sommerhus 1 - 2 dage ad gangen - så det giver jo en del flere aftaler at holde styr på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...