Hop til indhold
Guest Randy

Nogen der har erfaring med "face/titty fuck" fra Annoncelight?

Recommended Posts

Guest Randy

Hej, alle

Er der nogen, de har nogen erfaringer med den følgende annonce på annonceligt?;

https://annoncelight.dk/showad/194695

Det lyder nemlig dejlig billigt og ret lige til, men også næsten for godt til at være sandt. Så er der nogen herinde, der har nogen erfaringer med hende? Måske endda et link hvor der er fotos også?

Jeg vil være taknemmelig for enhver hjælp:)

Randy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder nemlig dejlig billigt og ret lige til, men også næsten for godt til at være sandt. Så er der nogen herinde, der har nogen erfaringer med hende? Måske endda et link hvor der er fotos også?

Mon ikke du kunne få nogen fotos, hvis du skriver pænt til:

[email protected]

:wink:

Men jeg forstår ikke det med; at hvis det er oneonone, så må det ikke være hjemme hos dig selv, men godt hvis der er flere mænd?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Randy

Jeg har skrevet til hende, hun har dog ikke svaret endnu. Men jeg håbede bare, at jeg måske kunne få lidt insider-viden om, hvordan hun måske var.

Og ja, det virker lidt mærkeligt, hvis man er flere om hende, men det kan jeg jo spørge hende om, når og hvis hun svarer. . Man ved jo aldrig...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft sms-kontakt med hende for nok et par år siden. Dengang holdt hun til i Ringe. Men det var svært at få et klart svar på noget som helst :-?. Hun har ofte billeder på annoncen, men åbenbart ikke lige pt. Hun er godt buttet med temmelig store bryster. 

Redigeret af Big3lover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også haft skrevet til hende et par gange frem og tilbage da jeg syntes det lød spændende, fik først et svar ca 1 uge senere. Annoncen kom på annonceligt mange gange i det tidsrum og det syntes jeg var lidt underligt.

Der ligger en lidt ældre annonce inde på annoncelight hvor der er nogle billeder men det er er andet navn.

Nu må vi se, hun siger hun har tid i denne uge men kunne godt have hende mistænkt for hun bare godt kan lide opmærksomheden :) hvem kan ikk det...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft en aftale med hende engang og 10 min før vi havde aftalt stoppede SMS kontakten og hørte ikke fra hende igen. 

Jeg tror også det er opmærksomheden hun går efter. Hun har tidligere været på Fetlife. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også flere gange prøvet at kontakte hende, men kun ved hendes lynvisit på scor fik jeg en smule respons

Redigeret af Sexo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Randy

Ja, som I andre også har bemærket, så er hun sgu nok ikke med på noget i virkeligheden, for hun har stadig ikke svaret!:)

Modenmand87 har du et link til den anden annonce med fotos? Bare af ren nysgerrighed?:)

 

Randy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...