Hop til indhold
indokarami

Khat-massage / Somkhid - Århus N

Recommended Posts

Var et smut forbi forleden, da jeg havde ondt i nakken og ryggen og egentlig godt kunne bruge en god gang massage - og måske lidt til ;)

 

Massagen af nakke, ryg og skulderområde var ikke prangende... nuvel, den var behagelig, men også kun lige til husbehov uden at være velgørende.

Massage af ben var heller ikke den bedste af slagsen, men hun forstod dog mine små "signaler" og blev rimeligt nærgående. Den del af det var pirrende og ganske rar...

Da jeg skulle vende rundt gik der ikke mange sekunder, før hun kørte hånden hen over udstyret og spurgte til massage der... og med mit ja dertil, gik der ikke lang tid før hun lod den almindelige massage være og gik igang med HJ. Det var meget ordinært og virkede lidt forceret..

Efter "afslutning" gik hun tilbage til massagen og gav bl.a. en helt fantastisk hovedmassage...

Da det hele var færdigt og jeg kom ud erfarede jeg, at der kun var gået 45 minutter.... (der står 60 minutters massage på deres prisskilt...)

 

Pigen.... meget ordinær og lidt til den buttede side. Det er bestemt fair nok, men hun var ikke en jeg ville kigge efter på gaden - og havde ikke nogen særlig lyst til at få hende klædt af og lege lidt mere med hende...

Massagen.... Lidt for ligegyldig for 80-90% af massagen.... Hovedmassagen var dog - som nævnt - forrygende...

Ekstra... Kunne jeg selv have gjort bedre ;) (pris = "std")

Overall.... jeg er skuffet over denne form for "snyd" med tiden... det er sg ikke ok... ved godt jeg burde have sagt noget, men at gå tilbage efter at være kommet ud virker også hen i vejret... så måske bare finde et andet sted til næste gang. Men det er lidt synd, da jeg er kommet hos dem i en længere årrække... Måske får de chancen igen, men en træls oplevelse mere vil sætte prikken over i'et.... Og så ville det da også være interessant med nogle mere babe-like kvinder derinde :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

[...]

Pigen.... meget ordinær og lidt til den buttede side. Det er bestemt fair nok, men hun var ikke en jeg ville kigge efter på gaden - og havde ikke nogen særlig lyst til at få hende klædt af og lege lidt mere med hende...

Massagen.... Lidt for ligegyldig for 80-90% af massagen.... Hovedmassagen var dog - som nævnt - forrygende...

Ekstra... Kunne jeg selv have gjort bedre ;) (pris = "std")

Overall.... jeg er skuffet over denne form for "snyd" med tiden... det er sg ikke ok... ved godt jeg burde have sagt noget, men at gå tilbage efter at være kommet ud virker også hen i vejret... så måske bare finde et andet sted til næste gang. Men det er lidt synd, da jeg er kommet hos dem i en længere årrække... Måske får de chancen igen, men en træls oplevelse mere vil sætte prikken over i'et.... Og så ville det da også være interessant med nogle mere babe-like kvinder derinde :D 

Indokarami, du er da vist indbegrebet af en venlig  og trofast natur. Det samme sted i en årrække og når pigen, massagen og det ekstra overhovedet ikke kommer på niveau, så skiver du en anmeldesle med indtil flere positive elementer. Da du tilsyneladende ikke får nogen særlige goder som fast kunde, var det måske tid at gøre alvor af det med at finde et andet sted næste gang. Hvad er det der får dig til at komme hos Somkhid hver gang? Ingen kritik, blot nysgerrighed fra min side.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er helt fair, Hedonis :) Nysgerrighed er der bestemt ikke noget i vejen med ;)

 

Well, jeg forsøger at gøre mit til at være venlig og trofast... Og hvis du læser andre af mine anmeldelser af stedet fra tidligere, så vil du også se, at jeg har haft gode oplevelser derinde (og indrømmet, jeg har haft flere end jeg har berettet om....).

De gode oplevelser har inkluderet interessante/tiltrækkende kvinder, super gode massager og rigtig godt "bonusmateriale". Oveni det har jeg altid følt mig velkommen derinde og følt "gensynets glæde" (det følte jeg dog ikke meget af forleden, da en af kvinderne derinde spurgte "har du været her før?" og hun har før masseret mig.... men fair nok, de har mange kunder igennem....). Og i bund og grund er vi mennesker jo vanedyr.... så hvis man er vant til noget og tryg ved det, er det meget nemmere bare at blive ved med det end at prøve nyt...

Makes sense?

 

Men ja, måske er det på høje tid at gøre alvor af at prøve et nyt sted en eventuel næste gang :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde det lidt ligesådan med en thaimassør på Silkeborgvej. Hun hed Red (udtalt på engelsk) og var den første til at åbenbare thaimassage med afslutning for mig. Jeg husker stadig spændingen. Hvordan ville hun gøre det klart for mig at der kunne forventes mere, hvordan ville det være, hvor langt kunne jeg gå med hende etc. Der var nu ikke så meget pjank hos hende udover det svenske. Hun gjorde det godt og jeg kom der regelmæssigt. Fik så den service at jeg kunne komme forbi til en hurtig svensker hvis jeg bare havde brug for det. Hun lukkede dog forretningen meget pludseligt, og det tvang mig videre ud i byen. Det ville jeg nok have gjort alligevel.

Siden er det blevet til ret mange og meget forskellige oplevelser med stederne i Århus. Fra gode massagesteder til rene thaibordeller. Variationen er mangesidet ligesom kvaliteten. Dog vil jeg sige, at jeg endnu mangler at møde en der kan give en svensker med så stor ekspertise som en kvindelig fysioterapeut jeg mødte for efterhånden mange år siden - først på en klinik i Banegårdsgade og siden fra eget hjem i Tilst. Det er nu en helt anden historie.

Redigeret af Hedonis

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dog vil jeg sige, at jeg endnu mangler at møde en der kan give en svensker med så stor ekspertise som en kvindelig fysioterapeut jeg mødte for efterhånden mange år siden - først på en klinik i Banegårdsgade og siden fra eget hjem i Tilst. Det er nu en helt anden historie.

Do tell :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil godt høre mere om den kvindelig fysioterapeut.Har du en hjemmeside,et link eller telefonnummer.:)

Skriv Evt privat.

På forhånd tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...