Hop til indhold
HG Wells

Forhåndsindtryk af interesse om bukkake på søndag i midtjylland

Recommended Posts

Hey

Jeg overvejer at afholde en bukkake omgang med min slavepige. Hun var flabet sidst, og jeg tænker at en håndfuld mænd der sprøjter hende i ansigtet, sikkert ville kunne lære hende ydmyghed (og ganske sikkert gøre hende åndsvagt liderlig). Jeg har ikke helt besluttet mig endnu, så derfor er den her tråd endt i generel debat og ikke sex events tråden.

Hvis det bliver til noget (og det er lidt usikkert) så vil det være i området vest for Viborg, på søndag, kl. 21. En halv time, med god mulighed for at stikke sin diller ind i munden på min lille tykke slavepige og sprøjte ud over hende alt sammen for den nette sum af 250 kr i huslejestøtte til den unge dame.

Jeg kunne godt tænke mig en eller anden form for ide, om det var noget der var interessant for folket herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det bliver til noget (og det er lidt usikkert) så vil det være i området vest for Viborg, på søndag, kl. 21. En halv time, med god mulighed for at stikke sin diller ind i munden på min lille tykke slavepige og sprøjte ud over hende alt sammen for den nette sum af 250 kr i huslejestøtte til den unge dame.

Jeg kunne godt tænke mig en eller anden form for ide, om det var noget der var interessant for folket herinde.

Så du sælger din veninde billigt til værdigt trængende. Hvad kalder man sådan en som dig?

Og "knajten" og "Mr m aarhus" er bare helt klare og med på det ?

Edit: Jeg har rapporteret indlægget og dermed  trådstarter til stedets Kommandatur.

Redigeret af jhansen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det blev ikke til noget - så jeg synes ikke du kan kalde mig en alfons. Grunden til at smide en pris ind, var at sætte en barriere ind overfor de hundredevis af liderlige mænd herinde, der sikkert gerne ville have haft et gratis blowjob- så kun de der synes det virkeligt ville være spændende, ville have meldt sig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det blev ikke til noget - så jeg synes ikke du kan kalde mig en alfons. Grunden til at smide en pris ind, var at sætte en barriere ind overfor de hundredevis af liderlige mænd herinde, der sikkert gerne ville have haft et gratis blowjob- så kun de der synes det virkeligt ville være spændende, ville have meldt sig. 

Ok.

Men hvis det var blevet til noget ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så du sælger din veninde billigt til værdigt trængende. Hvad kalder man sådan en som dig?

Edit: Jeg har rapporteret indlægget og dermed  trådstarter til stedets Kommandatur.

Jhansen, alias moralens vogter på Eroguide slår til igen :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok.

Men hvis det var blevet til noget ?

 

Tja, så havde min lille slave fået sæd i ansigtet, våde trusser og en plovmand på sengebordet. Og når gæsterne var gået og jeg havde tørret hendes ansigt af, så ville jeg have hvisket i hendes øre, mens jeg onanerede hende, "din lille skøge... din underdanige slut, fremmede mænd kommer og sprøjter dig til for penge... i morgen tager jeg dig med til transportcenter Vejle og sælger dug til polske truckers..." og så var hun nok kommet som en fontæne. 

Klib ideen er god, det kan være vi prøver det ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jhansen, alias moralens vogter på Eroguide slår til igen :roll:

Så du mener  at manden tager 250 for at lade andre liderbasser misbruge sin kæreste er i orden?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er ikke min kæreste, hun er min slave; det er ikke mine penge - det ville have været hendes. 

Betaler du penge for sex? Eller er du bare en troll, der har sneget sig ind på vores forum?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så du mener  at manden tager 250 for at lade andre liderbasser misbruge sin kæreste er i orden?

Nu er kr. 250,- jo ikke alverden og det er jo også kun huslejestøtte til den frække dame - og hvis de 2 tænder på sådan en lille sexleg, så synes jeg da de skal have lov til det og jeg havde faktisk overvejet, om jeg ikke selv skulle melde mig på banen for at berede pigen den fornøjelse og give hende lidt for ulejligheden  :wink:

Men det er vel ikke bare betalingsdelen, som jeg også tror pigen tænder på, der strider mod dine "ophøjede" moralbegreber :roll:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...