Hop til indhold
Guest Liderlig-fyr

Hvordan gør i det???

Recommended Posts

Guest Liderlig-fyr

Jeg er så meget computer analfabet, så jeg ikke lige ved hvordan jeg skal spørge om det her :grin:

Nå prøver alligevel… Ofte ser jeg nogle dele folks indlæg op i brudstykker når de citerer.  Ja nogengange formår de gudhjælpeme at citere på flere forskellige brugere i samme indlæg :? Hvordan pokker gør i det? altså deler det op og evt citerer flere brugere i samme indlæg.

Jeg kan trykke på citer indlæg, hvor man så citerer på hele indlægget. Den udvidede version jeg formår, er at skære/slette lidt af indlægget, så man kun citerer på en lille del af det.

Lige en info har MAC og bruger Safari hvis det har noget at sige for Jeres svar

p.s sorry men min computer anfalbetisme forhindrer mig i jeg kan afbillede grafisk hvad jeg mener, så håber i har forstået spørgsmålet :-)

Redigeret af Liderlig-fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

du stiller dig der hvor du gerne vil dele citatet op... 

så trykker du 2-3 gange på enter... og voila - så er det delt op :) 

og flere på en gang - der kan du enten trykke på +'et ved siden af citer indlæg efterhånden som du kommer forbi noget du vil svare eller du kan gå op og trykke citer indlæg efter du er gået igang med at skrive dit svar

så kommer det nye  indlæg med

Del dette indlæg


Link til indlæg

1. Du starter bare med at citere det første indlæg du ønsker at kommentere (husk dog lige at slette det fra citatet du ikke refererer til - billeder bedes som regel altid slettet, da man jo bare kan gå tilbage i tråden for at se dem/trykke på returpilen i højre hjørne :))

2. Så skriver du lige en lille smule, da du eller kan risikere at blive låst mht. at flytte din cursor eller citatet forsvinder helt, når du sletter.

3. Så går du tilbage i tråden og trykker på citer i det næste indlæg du ønsker at kommentere

osv.

Det er nemlig så smart med den nye platform, at den automatisk gemmer dine kladder - kan så være lidt en ulempe andre gange, da det kan være svært at rette i - og gamle kladder dukker pludselig frem :shock: - men så er det enkleste ofte at slette alt og begynde helt forfra - evt. må man lige gemme lidt i en anden tråd eller på anden vis.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

du stiller dig der hvor du gerne vil dele citatet op... 

så trykker du 2-3 gange på enter... og voila - så er det delt op :) 

Det var smart :-) 

og flere på en gang - der kan du enten trykke på +'et ved siden af citer indlæg efterhånden som du kommer forbi noget du vil svare eller du kan gå op og trykke citer indlæg efter du er gået igang med at skrive dit svar

så kommer det nye  indlæg med

Og man skal lige huske at trykke på den efterfølgende nede i bunden, så kommer det nok så fint frem på skærmen under det andet. Tak for en pædagogisk idiot sikker forklaring! tryk der og derefter der ME LIKE

1. Du starter bare med at citere det første indlæg du ønsker at kommentere (husk dog lige at slette det fra citatet du ikke refererer til - billeder bedes som regel altid slettet, da man jo bare kan gå tilbage i tråden for at se dem/trykke på returpilen i højre hjørne :))

2. Så skriver du lige en lille smule, da du eller kan risikere at blive låst mht. at flytte din cursor eller citatet forsvinder helt, når du sletter.

3. Så går du tilbage i tråden og trykker på citer i det næste indlæg du ønsker at kommentere

osv.

Det er nemlig så smart med den nye platform, at den automatisk gemmer dine kladder - kan så være lidt en ulempe andre gange, da det kan være svært at rette i - og gamle kladder dukker pludselig frem :shock: - men så er det enkleste ofte at slette alt og begynde helt forfra - evt. må man lige gemme lidt i en anden tråd eller på anden vis.

tak for svar. Dog var Jasmins lettere forståelig for mit vedkommende :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...