giganten 56 Skrevet 16. Oktober, 2015 Hejsa, er der nogen som har for nylig været til massage i Middelfart ? MvhGiganten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
shinji 16 Skrevet 16. Oktober, 2015 Ring til Yupin. jeg spørg om hendes veninde er der, for har flere gange betalt vendinden 1000 for full service, hvis det er Yupin hende selv der giver massage, så har jeg betalte 600 for massage og et HJ til sidst. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
broen69 0 Skrevet 16. Oktober, 2015 Hvordan kommer man lige i kontakt med Yupin? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
shinji 16 Skrevet 16. Oktober, 2015 Adresse: Brovejen 22, 5500 MiddelfartTelefon:50 11 84 57 gad vide om google kunne have fundet det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
broen69 0 Skrevet 16. Oktober, 2015 Mange tak .Jo du har sikkert ret med Google  Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
shinji 16 Skrevet 17. Oktober, 2015 Fik i kontakt med Yupin og var i afsted ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
giganten 56 Skrevet 17. Oktober, 2015 Jeg var der idag, fik massage af Yupin selv,,,,, lidt underlig massage, meget hurtig i bevægelser, hulter til bulter massage, såsnart jeg kom på ryggen, blev nollerne nulret, og spurgt om massage der, det ville hun ha 300,- for, og hvis det var samme massage der som resten af kroppen, så ville det ikke være meget værd. Så kom med hjælperen ind og kikkede på mig mens jeg lå på ryggen, uden noget over, så blev jeg lige studeret, men hun ser sød ud, noget yngre end Yupin. Så det blev kun til alm. Massage ved Yupin, måske hele pakken næste gang sammen med medhjælperen. giganten 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest niklas23 Skrevet 18. Oktober, 2015 Jeg var der idag, fik massage af Yupin selv,,,,, lidt underlig massage, meget hurtig i bevægelser, hulter til bulter massage, såsnart jeg kom på ryggen, blev nollerne nulret, og spurgt om massage der, det ville hun ha 300,- for, og hvis det var samme massage der som resten af kroppen, så ville det ikke være meget værd. Så kom med hjælperen ind og kikkede på mig mens jeg lå på ryggen, uden noget over, så blev jeg lige studeret, men hun ser sød ud, noget yngre end Yupin. Så det blev kun til alm. Massage ved Yupin, måske hele pakken næste gang sammen med medhjælperen. gigantenHvor gammel virkede 'hjælperen'? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
giganten 56 Skrevet 21. Oktober, 2015 Hvor gammel virkede 'hjælperen'?hmmm, jeg er ikke så god til at se det, men under de 30 er hun da. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ara 51 Skrevet 22. Oktober, 2015 Det lyder spændende , skal prøve en tur med hende på fredag . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fisker 9 Skrevet 24. Oktober, 2015 Det lyder spændende , skal prøve en tur med hende på fredag .Hvordan gik det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ara 51 Skrevet 25. Oktober, 2015 Hvordan gik det?Jeg ankom ved ca. 11 tiden som var vores aftale ,men jeg kom til en låst dør , prøvede først den ene dør og så den anden og endelig var der en som forskrækket kiggede ud af døren , og spurgte om jeg havde bestilt tid og om jeg været der før.Det kunne jeg så bekræfte at jeg havde , det viste sig senere at Yupin som har stedet havde glemt alt om vores aftale ,da jeg havde bestilt nogle dage i forvejen ..Men jeg blev da vist ind af en forholdsvis stor thaipige som hed Mae, hun så rigtig sød ud ,men jeg vil nu mene at hun er lidt mere end de 30 år.Hun spurgte til hvad jeg ønskede og jeg sagde massage og måske mere så ser hun helt forkert ud i hovedet , så derfor spørger jeg hende om hun ikke giver det , måske et handjob siger hun såDet skal siges hun taler kun engelsk.Jeg tænker det er da også ok da jeg jo ikke kender hende og ikke ved om det er den samme pige som der før er skrevet om.Jeg klæder mig helt nøgen og lægger mig på briksen , og der fra tar hun virkelig fat de næste 50 min. da hun har været hele min krop igennem peger hun på min pik og siger massage og hvis der skal ske mere vil hun have penge nu, 600 kr for handjob , 800kr for blovjob jeg siger at det er ok og da jeg finder pengene frem står med 1000kr og siger rigtig sex først siger hun meget bestemt nej men da jeg smiler til hende siger hun 1200kr for det hele og det blev det så .Men det skal siges at det ikke var det bedste sex jeg har fået , hun havde meget travlt , jeg tror en ny kunde havde tid, men hun er en smuk pige og så rigtig godt ud både med og uden tøj.Hun skal nok prøves igen , men så skal der være mere tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vectra 37 Skrevet 3. November, 2015 ara skrev, den 25-10-2015 17:36:28: Jeg ankom ved ca. 11 tiden som var vores aftale ,men jeg kom til en låst dør , prøvede først den ene dør og så den anden og endelig var der en som forskrækket kiggede ud af døren , og spurgte om jeg havde bestilt tid og om jeg været der før. Det kunne jeg så bekræfte at jeg havde , det viste sig senere at Yupin som har stedet havde glemt alt om vores aftale ,da jeg havde bestilt nogle dage i forvejen ..Men jeg blev da vist ind af en forholdsvis stor thaipige som hed Mae, hun så rigtig sød ud ,men jeg vil nu mene at hun er lidt mere end de 30 år. Hun spurgte til hvad jeg ønskede og jeg sagde massage og måske mere så ser hun helt forkert ud i hovedet , så derfor spørger jeg hende om hun ikke giver det , måske et handjob siger hun så Det skal siges hun taler kun engelsk. Jeg tænker det er da også ok da jeg jo ikke kender hende og ikke ved om det er den samme pige som der før er skrevet om. Jeg klæder mig helt nøgen og lægger mig på briksen , og der fra tar hun virkelig fat de næste 50 min. da hun har været hele min krop igennem peger hun på min pik og siger massage og hvis der skal ske mere vil hun have penge nu, 600 kr for handjob , 800kr for blovjob jeg siger at det er ok og da jeg finder pengene frem står med 1000kr og siger rigtig sex først siger hun meget bestemt nej men da jeg smiler til hende siger hun 1200kr for det hele og det blev det så . Men det skal siges at det ikke var det bedste sex jeg har fået , hun havde meget travlt , jeg tror en ny kunde havde tid, men hun er en smuk pige og så rigtig godt ud både med og uden tøj. Hun skal nok prøves igen , men så skal der være mere tid. Ara du skriver Mae er stor - Men hvor stor er stor ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 221 Skrevet 8. December, 2016 niklas23 skrev, den 18-10-2015 at 17:21: Hvor gammel virkede 'hjælperen'? ganske korrekt ! hulter til bulter massage ! Var hos Yupin sidste dag og det ekstra er ikke noget at skrive hjem om !!! Service i det lille Danmark er ikke hvad det har været . NB lever 9 måneder om året i udlandet på den sydlige halvkugle . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
shinji 16 Skrevet 21. Januar, 2017 Er der nogen der har været ved Yupin for det seneste ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg