Hop til indhold
Borende X

Til supplement?

Recommended Posts

Gæst

God ide, men når jeg ser på udvalget, må jeg indrømme, at der er flere af dem, jeg ikke forstår. 

Hvad betyder hotdoggen? 

Hvad betyder tandbørsterne? 

Hvad betyder den røde fløderand i midten af anden række? 

2015-10-14_1109.png

 

 

Redigeret af troldmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hotdog: "Pølse" i en varm lomme, smurt ind i noget snask.

Tandbørster: En rød og en blå (pige og dreng) med hovederne vendt mod hinanden i et kys.

Jelly: Den er i bevægelse - som en gyngende barm eller twerkende balder.

 

Just playing along,

/Gina.

 

Redigeret af Gina Faith

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak :)

 

Altså nu har jeg jo ikke lavet dem, og ved ikke om mine svar er korrekte. Jeg gætter bare ud fra fantasi. ;) Måske er det lidt for nemt for mig efterhånden at få tankerne over på den forkerte side af beskidt. :D

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså nu har jeg jo ikke lavet dem, og ved ikke om mine svar er korrekte. Jeg gætter bare ud fra fantasi. ;) Måske er det lidt for nemt for mig efterhånden at få tankerne over på den forkerte side af beskidt. :D

Mvh,

/Gina.

Kære Gina Faith:)

- -  Måske er det lidt for nemt for mig efterhånden at få tankerne over på den forkerte side af beskidt:D   - - -  nej - nej - nej da, det er da bare skønt med en kvinde der magter, at se, og gøre de beskidte ting:P - og som du vist selv nævnte engang, - jeg synes at erindre det noget i denne retning: "det er først pragtfuld, når det er så skamfuldt, at jeg ikke kan fortælle om det til andre.

Sådanne kvinder er lige mums for mig - for sådan er jeg også selv - jo flere, - og mere grænseoverskridende ting, snask og skamfuldt jeg kan lave sammen med en kvinde, jo bedre har jeg det:P

Det er vist heller heller ikke tilfældigt at du lige nævnte disse 3 smilyér;)   - -  få du bare flere beskidte tanker!!!                         

 

Mange hilsner og beskidte tanker

Nyder livet

- mums = når det er rigtigt godt - faktisk som 25% moms oven i snask  

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

"det er først pragtfuld, når det er så skamfuldt, at jeg ikke kan fortælle om det til andre.

Herligt citat. 

Til trods for, at jeg ikke husker alt, hvad jeg hælder ud herinde, så kan jeg alligevel sige, at det 100% ikke er mit citat. :)

 

 

Det er vist heller heller ikke tilfældigt at du lige nævnte disse 3 smilyér;)   

Eeh, korrekt. Det er ikke tilfældigt, at jeg nævner præcis de tre - for det var et svar til troldmanden, som undrede sig over netop de tre. ;)

 

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså nu har jeg jo ikke lavet dem, og ved ikke om mine svar er korrekte. Jeg gætter bare ud fra fantasi. ;) Måske er det lidt for nemt for mig efterhånden at få tankerne over på den forkerte side af beskidt. :D

Mvh,

/Gina.

Hahaha.

Så skal de nok blive hyggeligt på chatten i fremtiden :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den dér gaffel med noget der ligner spaghetti, men som ved nærmere eftersyn viser sig at være en lang diller med hovede i begge ender.......WTF? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...