Hop til indhold

Recommended Posts

Guest TboneDK

Så tog jeg en for holdet, og besøgte Ai fra Daisyclub.

Det er 100% hende på billederne, som det altid er hos Daisyclub, hun ligner præcis, hvad du ser på billederne (selvom det mest vovede billede nu er mere dækket til ;-) )

Bestilte ½ time, til menuprisen (900.-) blev tilbud et bad, men kom selv direkte hjemmefra en varmt bad, så afslog venligt,og forklarede hvorfor.

Ai, er ikke slank/petit, hun siger at hun er Japaner, hvilket nok skal passe, hun taler ganske fornuftigt engelsk (lidt tysk inden over, så tænker hun måske også slår sine folder lidt syd for grænsen?) Om hun er 21, det er som altid med "Asiatiske-piger" svært at bedømme, men hun er sød & ligefrem.

Jeg smed tøjet, imens hun redte op på den store dobbeltseng. Da hun hentede lidt at drikke, smed jeg mig på sengen, og var klar da hun kom tilbage.

Hun hoppede med det samme op, begyndte at kysse mig på overkroppen, og greb resolut min hånd, og førte den op på hendes røv, og flere gange også til hendes bryster, hun er BESTEMT ikke berøringsangst!

- Jeg kunne også sagtens kærtegne hendes fisse, og hun havde intet imod, at jeg også fingre-kneppede hendes, imens hun gik igang, med at sutte mig op, Øko-style!

Hun komplimenterede at jeg var ren/og nybarberet (i begge ender), og da hun gik igang med at sutte, var der godt med slubre lyde, og spyt

- Jeg holdt på et tidspunkt hendes hovede "lidt fast" og mundkneppede hende lidt dybere, og hun tog imod uden nogen kvaler - hun nød det tydeligt ...  
Hun er helt sikkert en pige, der ikke har mange grænser, og da jeg bad hende lægge sig på ryggen, så jeg kunne slikke hendes glatte fisse, lyste hun op, og sagde "Ohh Yes!"
Hun har nogle fyldige skamlæber, og hun nyder tydeligt at blive slikket, og der sker inte ved at man lister en finger med i spillet.. Jeg havde hende liggende på ryggen, og hun nød at jeg "smækkede" hende på fissen, med min pik, og det tændte hende tydeligt, da hun bad om mere, da jeg stoppede.

På med gummi, og så skulle hun lige have "pik-slag" på fissen igen (Hun spurgte om ikke nok jeg ville gøre det igen), før jeg trængte op i hendes fisse.. Hun hulkede, og hvinede (sikkert lidt skuespil) med det gjorde det bare mere intenst, og jeg nød at have fat i nakken på hende. Imens jeg kom helt i bund, med hende på ryggen, og hun lå selv og nev- og krammede sine bryster..

Det kunne jo desværre ikke fortsætte på den måde, så jeg skød kanonen af, hoppede ud på gulvet, og var godt tilfreds med "behandlingen"
Jeg valgte ikke at tage lidt "farvel" massage, men hoppede i tøjet, da jeg skulle videre - men spurgte hvor længe hun regnede med at være her, og hun svarede 1-2 mdr. 

Jeg lovede at smide et review af hende, EFTER vi havde kneppet, så der var ikke noget "specielt" til mig, før- under akten, da vi på intet tidpunkt talte om det før EFTER vi var færdige..

Hun sagde dog, at hvis jeg underskrev med "THE BIG DICK", ville hun vide det var mig, så det gør jeg da gerne for Ai.

Måske jeg lige skal have en tur mere, før hun smutter, men det bliver ikke en hastesag ;-)

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sarsar

Lyder som en super fed oplevelse du havde med Ai, har også kigget meget på hende og dette gør det ikke mindre for hun lyder sgu bare så fantastisk :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så tog jeg en for holdet, og besøgte Ai fra Daisyclub...

Jeg takker på bestyrelsens vegne. :wink:

...Ai, er ikke slank/petit...

Kan du uddybe? På billederne ligner hun en pige på ~55kg, slank og petit, slet ikke buttet.

...Hun har nogle fyldige skamlæber... 

Som i "alm. fyldige, som lige titter frem".. eller som "usædvanligt fyldige, ikke noget man oplever ofte"?

Hygge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Jeg takker på bestyrelsens vegne. :wink:

Kan du uddybe? På billederne ligner hun en pige på ~55kg, slank og petit, slet ikke buttet.

Som i "alm. fyldige, som lige titter frem".. eller som "usædvanligt fyldige, ikke noget man oplever ofte"?

Hygge

Hun er ikke hvad tyk, men har lidt mave, og lidt at holde fast i ... Men, du vil ikke opleve, eller beskrive hende som "tyk" bestemt ikke ;-)

Syntes hun havde store, meget fyldige skamlæber, og egentligt også mere end hvad jeg syntes er godt, syntes det var svært at "finde" noget,

og tanken om en "ombygger" strejfede også lige mig, men slog det væk igen, da mange andre ting ved hende, bestemt ikke udstrålede andet end kvinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Mmm .. big dick :P

 

Thanks for a good time ;-)

And, Yes - THIS is what you get :-)

 

daisy.jpg

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...