Hop til indhold
Agaton Sax

Julie hos VIDEBAEKPIGERNE

Recommended Posts

Efter selv at have draget fordel af div. beretninger herinde, er det vel på tide at Mr. Sax selv bidrager til boderskabet med lidt underretning.

Havde fået øje for Julie og var interesseret i at finde ud af hvad et par FF-bryster i grunden er for en størrelser? Ringede tøsen op og hun var vaks på telefonen. Det lød naturligvis som en udlænding med lidt begrænset engelsk kundskaber, men i det mindste havde hun tillært sig at sige "Dansk og Fransk" og så var vi jo godt på vej.

Ankom til stedet som er et af de sædvanlige steder, som kun kan ejes af Hr. Låsby-Svendsens efterfølgere. Et simpelt lille gult hus i læ for landevejen med forholdsvis god anonymitet. Man går om i baggården og ringer på døren. Snart herefter blev døren lukket forsigtigt op, og jeg blev budt velkommen af Frøken Julie iført sorte strømper/hofteholder, trusser og en blonde BH, som var på hårdt overarbejde for at holde babserne på plads. Hun virker til at være identisk med pigen på billedet naturligvis i en "stylet" udgave - og om alderen på de 26 år er rigtig? - who cares for vi lyver vel allesammen en lille smule om dåbsattesten i en snæver vending, men jeg tror ikke den er helt ved siden af. FF-Brysterne er kæmpe store berøring/suttevenlig og "naturlige", dog med ar efter en tidligere brystforstørrende operation, som utvivlsomt har gjort både Linse K & Dolly Parton grønne af misundelse. Figuren er faktisk ganske okay med dejlig hvepsetalje og en god fyldig po-po, som jo er et kendetegn for mange af de brasilianske skønheder.

Stedet er okay rent og består af en entre m.toilet og et lille pigekammer ved siden af selve bollerummet, hvilket indeholder en standard 3/4 seng, en stol samt en sparsom lampe i det ene hjørnet. Det var simpelhen for mørkt indenfor til at læse det menu kort jeg fik stukket i hånden, men det hjalp da jeg fik skønheden til lette lidt på rullegardinet. Menu kortet tror jeg går i arv fra den ene pige til den anden. Det var sådan set ganske standard med 20 min Cocktail med Dansk/Fransk 800kr, Dansk/Superfransk 1200, og gensidig Fransk Dansk 1000Kr. Fandt at Superfransk nok skulle forstås mere som Megafransk hvis det skulle passe til de opskruet +400, men da mit portugisiske er begræset stak jeg blot skønheden 800kr. "Okay you want Fansk/Dansk"? sagde hun. Tror ikke hun selv forstod ret meget af det som stod på kortet, men hentydningen var i det mindste rigtig opfattet.

Selve akten forløb i fantastisk afslappet og venlig GFE atmosfære, og omhandledede Sut-op-fra-slap uden gummi, bollerne fik sig også en ordentlig omgang, efterfulgt af oliespansk af den type hvor spidsen af pikken aldrig formår at dukke frem på forsiden :-) Så var tid til at få monteret gummi til sex i flere stillinger, frem mod en forrygende finale i doggy-style med nogle gode klask i bagdelen og med nogle forrygende gyngende kæmpebryster. Julie var simpelhen så sød og imødekommende at tiden forsvandt uden nogen form for hastværk og med en gensidighed, som gør at man med fornuft burde have opgraderet til 30min for sølle +200Kr. Blev tilmed tilbudt bad og fik kys og kram som farvel.

Om det så bliver til 30min næste gang? Gerne for min skyld, men det skal 100% være i dagslys for Julie er alt for skøn til at lege Dark-Room med. Hun fortalte at det er hendes første gang her i DK, og hun rejser tilbage til Spanien til November. Så brødre hvis I er til en easy-going GP med nogle nu kæmpebryster (tidl. Gigabryster) god figur og stil - Ja så er Julie hvad jeg vil kalde: Good value for money. Pas godt på hende det fortjener hun ;-)

Videbækpigerne.webarchive

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en god anmeldelse har haft noget kig på hende - mp med rødmen jo nok indrømme at man er babsoman! - har dog aldrig været en GP, så er dog lidt betænkelig ved om hun vil være den rettet for en firsttimer...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...