Hop til indhold
Guest Alkoholikeren

Nina hos Ratree

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Nina – hos Ratree

Jeg har nu besøgt Nina  – og altid med top forventninger der altid er blevet indfriet 100 % - Hun er dygtig til at massere – og de særlige tillægsydelser er bestemt også 100 % i orden – Her forleden ville jeg forkæle mig selv voldsomt, så jeg kontaktede Nina  – og fik to timers massage og kunne lave en prime start med et godt blow – herefter massage i to timer og afslutning med et godt blow –

Hun er noget særligt og kan noget særligt – Hende skal vi alle passe rigtig godt på så længe hun er i branchen.

Bade og sengeforhold er altid i orden ved mine besøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan tilslutte mig ovenstående, jeg har kun haft gode oplevelser hos Nina, hun kan både massere, pirre og levere dejlige afslutninger. Her kun prøvet en times aftaler, men tanken om to timer er bestemt interessant.

mvh

Dr X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pæn slank thai dame omkring de 40, hun har silicone bryster, ikke så fedt synes jeg, men hun er sød, service minded, og har et godt humør, hvilket jeg sætter stor pris på. Nu du spørger om tatoveringer, ikke noget jeg lægger meget vægt på, så jeg kommer lidt i tvivl. Hvis hun har nogen er de ihvertfald ikke meget iøjnefaldende.

mvh

Dr X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det lyder som et koncept, der skal afprøves! Hvordan ser hun ud? Og har hun nogle tatoveringer?

Hun har lidt, som jeg husker hende, mener hun har et lille såkaldt "røvgevir", en tatovering på lænden.

Men jeg er ikke sikker på at det er der, men "tuch(er)" synes jeg at kunne erindre, men som Dr X siger, ikke meget i øjenfaldende

Redigeret af dråben

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun har en tatovering på armen og på lænden, det kan man da ikke undgå at bemærke

Tvivler på at hun er 40 år.

men udemærket massage, men alt for meget fokus på ekstra ydelser

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hun har en tatovering på armen og på lænden, det kan man da ikke undgå at bemærke

Tvivler på at hun er 40 år.

men udemærket massage, men alt for meget fokus på ekstra ydelser

40 år +/-

De er svære at alders bestemme, de søde thai piger. Jeg fortalte mig for et par år siden at hun var 38

Jeg kan huske det for vi jokede lidt om at vi var jævnaldrene, jeg er dog ældre end hende;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...