Hop til indhold
ms.tosh

tåbelige sms

Recommended Posts

Nu har jeg lige et lille spørgsmål til jer andre piger i branchen

oplever i ofte at blive brændt af ? for der efter at modtage x antal svinere over sms

aldrig da jeg køre uden tidsbestilling .

Men har kollegaer der oplever det i stor udstrækning og som engang imellem bliver meget ubehageligt og truende fra pjevsens side.

Kod dem ind på mobilen så slipper du for at gå i dialog med dem igen.

pøj pøj

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den slags har jeg tit oplevet.

De får en enkelt sms retur om med besked om at de bliver blokeret på min tlf, og at de ikke kan bestille tid hos mig fremover.

Selvom vi er nogle piger der sælger seksuelle tjenester, betyder det ikke at vi er nogle piger der skal finde os i hvad som helst, fra mændens side.

Men heldigvis er de fleste mænd søde og rare

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Den slags har jeg tit oplevet.

De får en enkelt sms retur om med besked om at de bliver blokeret på min tlf, og at de ikke kan bestille tid hos mig fremover.

Selvom vi er nogle piger der sælger seksuelle tjenester, betyder det ikke at vi er nogle piger der skal finde os i hvad som helst, fra mændens side.

Men heldigvis er de fleste mænd søde og rare

Men hvorfor bruge tid på at svare idioter? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg koder deres nr ind som no go

ville bare høre om i andre også oplever den slags idioter

der er idioter alle vegne - uanset hvilken branchen man er i

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fræk Leg

jeg udlevere kun mit nummer ud til mændene når de har været hos mig. Inden da er det kun over e-mail. Brænder de mig af eller bliver ubehagelige så laver er jeg opsætning på mailen, at de ryger direkte i skraldespanden, så jeg ikke ser dem.

Men inden da, så får de en hilsen om ikke at kontakte mig mere og at de ikke får svar efter mailen.

Nogen gør dette fordi de tænder på at nedgøre og skræmme. Jeg har været hele møllen igennem med en som fulgte efter mig de forskellige steder jeg var henne. Han skrev KUN fordi han vidste det var ubehageligt for mig at blive fulgt rundt. Jeg ignorerede personen, gik altid sammen med min chauffør og venner, og der gik 3 uger, så holdt det op.

Pas på dig selv og gør hvad du føler er rigtig for dig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg lige et lille spørgsmål til jer andre piger i branchen

oplever i ofte at blive brændt af ? for der efter at modtage x antal svinere over sms

ofte - nej :) for der skal ret meget til før jeg overhovedet laver en aftale med dem der henvender sig så dem der kommer igennem er 95% seriøse :) 

men det skete meget i starten... 

men svinere - dem kan du lige så godt vænne dig til.... det vilvære de mest profane truende modbydeligheder du skal lægge øjne til over tid.... så du kan lige så godt begynde at glæde dig

gudskelov for smartphones og blokering af hemmeligt nummer og alle man ikke gider høre fra igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg lige et lille spørgsmål til jer andre piger i branchen

oplever i ofte at blive brændt af ? for der efter at modtage x antal svinere over sms

mangler du ikke lige noget i midten haha..  a la "oplever i ofte at blive brændt af,  hvorefter jeg sender en sms i stil med : superfedt at have spildt en halv time på at vente på een der åbenbart ikke respekterer andre folks tid - har dine forældre ikke lært dig simple dyder som pli ? , hvorefter man modtager x antal svinere over sms?"

mener bare, vi biver jo ikke brændt af , OG modtager svinere ofte, uden der er foregået et lille mellemstykke ! og prøver ikke at provokere, ovenstående sms eksempel er faktisk taget fra undertegnede selv, på en rigtig DUM dag, hvor jeg nok bare skulle være blevet hjemme.

I bagklogskabens sparsomme lys kan man jo ofte godt se, at det er en total overreaktion - og ret ligegyldig, manden kommer jo ikke alligevel. spildte kræfter, fordi man lige skal have afreageret. jamen det ligger i folks natur at gå i forsvarspositon når vi bliver angrebet, ergo må man forvente at få svar på tiltale - 

så nej der sker altså ikke ret tit, og hvis det gør har jeg som regel selv taget initiativ til en god infight over sms.

Rikke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror man i de fleste brancher oplever at blive brændt af, jeg tror det er bedst for en selv og sit blodtryk at tage det med en skuldertrækning, der kan jo sagtens være en god og gyldig grund til udeblivelse uden afbud. Hvis den samme kunde gentager "succes'en" uden en god grund kan evt. man kort meddele dem at deres besøg ikke mere er velkomment uden forudbetaling. . 

Som Rikke GFE skriver - benytter vi lejligheden til at sende den udeblevne andet end en venlig forespørgsel, har vi i bedste fald mistet en kunde, i værste fald får vi en masse "lort" tilbage - det er livet for kort til:).

Jeg havde 15 aftaler i går på mit job, de 5 var truffet indenfor de sidste ca 2 uger, een ringede ind om morgenen, 10 var gamle aftaler hvor kunden havde fået tilsendt reminder med tidspunkt, af de sidste udeblev 4 uden afbud og en kom på et helt andet tidspunkt og var uforstående overfor misforståelsen:sad:. I løbet af dagen kom to uanmeldte som jeg kunne hjælpe i den tid der blev ledig gr. udeblivelser. 25 % af mine aftaler udeblev - men ved i hvad - det blev en god dag alligevel :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...