Hop til indhold
Gæst

Ny pige i Svendborg

Recommended Posts

Gæst

Jeg har lige set på annoncelight at der er kommet en ny pige i Svendborg - Hun er samme sted som Sheila Moon, som jeg har prøvet et par gange til stor tilfredshed.

Tror jeg skal en tur forbi i løbet af weekenden og prøve hende. Hvis nogen af jer kommer før mig, smider I så ikke en anmeldelse herinde

https://annoncelight.dk/showad/194932 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

At se ud fra billederne synes jeg ikke hun ligner en på 19, men måske jeg tager fejl, de er trods alt ret dårlige. Ellers nogle yderst rimelige priser hun har. :-)

Glæder mig til at læse en evt. anmeldelse af hende, har desværre ikke selv lige mønt til at besøge hende før det har været lønningsdag.

FISSE!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gad vide om hun ikke rigtigt har nogen gæster. Annoncen bliver hele tiden fornyet så den kommer i top.
Men never mind, jeg har min egen foretrukne når hun er i Svendborg og jeg har penge til det. :-) Hvilket desværre er alt for sjældent. :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg


Men never mind, jeg har min egen foretrukne når hun er i Svendborg og jeg har penge til det. :-) Hvilket desværre er alt for sjældent. :-(

Og hvem er så din foretrukne?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Tommy

Min foretrukne er Siljenips for hun er altid så sød når jeg er hos hende. Desværre har jeg to døtre jeg er alene om at skulle tage mig af, så det er absolut yderst sjældent at jeg har penge til at besøge hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så har jeg været der. Absolut pengene værd, og hun er helt nybegynder..hvilket gør at hun er lidt usikker, men hun leverer varen.

Købte en halv time uden gummi for 2000, gik igen efter 35 minutter. Hun ser ret godt ud og det er helt sikkert hende på billederne - og hun er meget ung, så 19 år passer nok meget godt.

Det var en halv time hvor jeg både kyssede og kælede med hende. Håber hun kommer igen, så kunne jeg godt blive stamkunde der ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder da dejligt. Måtte du komme oppe i hende så? Altså når det var uden gummi?
Fik du at vide hvad det kostede hvis du skulle have dem begge? Det står der i annoncen at man evt. kan.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...