Hop til indhold
Guest Borntofly

Julie- Ung 20 årig studine:)

Recommended Posts

Guest Borntofly

Som lovet en anmeldelse af nyeste skud på stammen fra AL;)

https://annoncelight.dk/showad/193962

Besøgte Julie i en halv times tid. Jeg er ikke så meget til at gå i detaljer . Men man får valuta for pengene;)

Men hun er sød, smuk, slank og møg sexet. Og ja, man skal være til de slanke piger . Men det er jeg heldigvis;)

Der bliver ikke kigget på uret og hun tager sig god tid før og efter:)

Så jeg kan kun give hende mine varmeste anbefalinger med herfra:)

Håber ikke det skal munde ud i endnu en diskussion om prisen som det skete med Lea . 

Der skal blot lyde en opfordring herfra til at besøge hende hvis man ellers er indforstået med prisen:)

Jeg tror ihverfald ikke det er sidste gang jeg besøger hende;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som lovet en anmeldelse af nyeste skud på stammen fra AL;)

https://annoncelight.dk/showad/193962

Besøgte Julie i en halv times tid. Jeg er ikke så meget til at gå i detaljer . Men man får valuta for pengene;)

Men hun er sød, smuk, slank og møg sexet. Og ja, man skal være til de slanke piger . Men det er jeg heldigvis;)

Der bliver ikke kigget på uret og hun tager sig god tid før og efter:)

Så jeg kan kun give hende mine varmeste anbefalinger med herfra:)

Håber ikke det skal munde ud i endnu en diskussion om prisen som det skete med Lea . 

Der skal blot lyde en opfordring herfra til at besøge hende hvis man ellers er indforstået med prisen:)

Jeg tror ihverfald ikke det er sidste gang jeg besøger hende;)

 

er det den samme pige, som også havde billede nøgen tidligere?
de brugte i hvert fald samme profilnavn / email.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly

 Nej det tror jeg ikke. De billeder jeg fik havde jeg ikke set før. Men så meget detektiv har jeg ikke været;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

er det den samme pige, som også havde billede nøgen tidligere?
de brugte i hvert fald samme profilnavn / email.

Der er to med næsten ens profilnavne og de hedder begge Julie, er 20 år og fra Ballerup og har samme mail ;-) 

Den anden er hende her :

https://annoncelight.dk/showad/194632

Og så er der hende her, som er 1 år yngre og har en lidt anden mail og sluger :D:

https://annoncelight.dk/showad/193947

 

En anden 19-årig fra Ballerup, med helt anden mail og profilnavn:

https://annoncelight.dk/showad/171187

 

 

 

 

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er to med næsten ens profilnavne og de hedder begge Julie, er 20 år og fra Ballerup og har samme mail ;-) 

Den anden er hende her :

https://annoncelight.dk/showad/194632

Og så er der hende her, som er 1 år yngre og har en lidt anden mail og sluger :D:

https://annoncelight.dk/showad/193947

En anden 19-årig fra Ballerup, med helt anden mail og profilnavn:

https://annoncelight.dk/showad/171187

emailen [email protected] findes ikke.
Jeg fik i hvert fald min email jeg sendte retur med det samme.
Derudover skriver hun heller ikke førnævnte email adresse i teksten, men den uden n til sidst.

Redigeret af gerog

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly

Ja Julie overtog for en veninde fortalte hun. Så derfor er hun 20 og ikke 19 som hendes veninde:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det virker altsammen ikke spor mistænkeligt. 

Piger som overtager hinandens profiler/mail eller hvad det nu er. 

I en anden tråd også det samme komiske forsvar for prisen som vi så med Lea - at det er med det hele og at man må komme flere gange (indlysende)

Trådstarter er velorienteret, men han har jo også primært skrevet om hende den nye samt tidligere om Lea - fint med en slags ekspert.

Alt sammen helt tilfældigt. Men nogle skal nok hoppe på - og I skal være velkomne ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly

Ja så starter festen igen herinde. Ganske som frygtet:/ hvorfor er det at anmeldelser altid skal udmønte sig i mistænkelige kommentarer. Istedet for bare at tage dem for hvad de er. En mands oplevelse hos en GP!

Ligeså snart det er det nye og ukendte så er der straks noget mistænkeligt ved det. Det er sgu utroligt . Og ja, jeg er ikke så aktiv med anmeldelser herinde og har primært skrevet om de to piger. Så det må jo straks gøre mig utroværdig. Jeg må hellere deltage mere aktivt med at mistænkeliggøre samtlige indlæg. For det er åbentbart vejen til positiv berømmelse herinde!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lowmax

Hej Borntofly

Tak for en god anmeldelse. Jeg synes du virker meget troværdig. Og det mener jeg!

Venlig hilsen

Max

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det virker altsammen ikke spor mistænkeligt. 

Piger som overtager hinandens profiler/mail eller hvad det nu er. 

I en anden tråd også det samme komiske forsvar for prisen som vi så med Lea - at det er med det hele og at man må komme flere gange (indlysende)

Trådstarter er velorienteret, men han har jo også primært skrevet om hende den nye samt tidligere om Lea - fint med en slags ekspert.

Alt sammen helt tilfældigt. Men nogle skal nok hoppe på - og I skal være velkomne ;-)

 

Hej Dane - jeg har selv været (og er stadig) fan af Lea. Ærgerligt hun ikke pryder "mit" lagen mere... og har også været i kontakt med Julie, som Borntofly beskriver. Og umiddelbart er der ikke noget, som virker mistænkeligt.

Lea var for-real... og det har jeg også grund til at tro Julie er - ud fra hendes mails. Tror iøvrigt at der er en anden pige, som også arbejder fra adressen.
Og leverer Julie bare halvt af hvad Lea gjorde - så er hun absolut et besøg værd.

@Borntofly - tak for deleren. Hun er på to do listen - selv om det er svært pt at få ind i kalenderen.

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly

@ dressmann: 

Velbekomme:) Ja, Lea var en ener må man sige. Men Julie er nu heller ikke værst. Så jeg ønsker dig god fornøjelse :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Besøgte Julie i en halv times tid. Jeg er ikke så meget til at gå i detaljer . Men man får valuta for pengene;)

Men hun er sød, smuk, slank og møg sexet. Og ja, man skal være til de slanke piger . Men det er jeg heldigvis;)

 

Håber ikke det skal munde ud i endnu en diskussion om prisen som det skete med Lea . 

Der skal blot lyde en opfordring herfra til at besøge hende hvis man ellers er indforstået med prisen:)

Jeg kan godt se du ikke vil have en diskussion på prisen, men bliver stadig nød til at spørge. Hvad er det som gør oplevelsen så meget bedre, at man betaler 50-70% mere end gennemsnittet? Er det fordi hun er en perfekt 10'er, eller er det fordi hun er deltids revisor og smider det i som en ekstra ydelse?

Redigeret af Thomas O'Malley

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Jeg kan godt se du ikke vil have en diskussion på prisen, men bliver stadig nød til at spørge. Hvad er det som gør oplevelsen så meget bedre, at man betaler 50-70% mere end gennemsnittet? Er det fordi hun er en perfekt 10'er, eller er det fordi hun er deltids revisor og smider det i som en ekstra ydelse?

Der er efter min mening mange piger der er helt perfekte - Mina , Laura, Mettetøsen; Cat som giver helt vidunderligt nærværende oplevelser for lige omkring eller væsentligt under 2K. så jeg forstår heller ikke rigtgit de høje priser . Jeg kunne godt med det jeg tjener - men jeg vil ikke. På en aller anden måde bliver det asymetrisk for mig så jeg har simpelhen bare ikke lyst

Del dette indlæg


Link til indlæg

<<Hvad er det som gør oplevelsen så meget bedre, at man betaler 50-70% mere end gennemsnittet?>>

måske at man ved at man ikke er hulkammerat med billige stoddere som først tænker på prisen og derefter på hullet. ))

når det så er sagt , så ville jeg også føle som anders j.  med så store beløb , bør det nærme sig dinnerdates set fra min side.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan i ikke gøre os alle en tjeneste og flytte denne offtopic pris diskution til et fora hvor den høre hjemme?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan i ikke gøre os alle en tjeneste og flytte denne offtopic pris diskution til et fora hvor den høre hjemme?

Nørden

Siden hvornår har prisen ikke været et relevant delemne i en anmeldelse af betalt sex?

GF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nørden

Siden hvornår har prisen ikke været et relevant delemne i en anmeldelse af betalt sex?

GF

Diskution om hvor vidt 2000 er for meget eller for lidt for den ydelser der er leveret kan kun vurderes af den som lavede anmeldelsen. Hvorvidt du synes det er en rimelig pris eller ej høre ikke hjemme i en anmeldelse, men under general debat.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Diskution om hvor vidt 2000 er for meget eller for lidt for den ydelser der er leveret kan kun vurderes af den som lavede anmeldelsen.

Nørden

Spørgsmålet var jo netop, hvad der efter anmelderens mening berettigede den stærkt forhøjede pris hos Julie. Et særdeles relevant spørgmål, som ville være mærkeligt i en anden tråd.

GF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nørden

Spørgsmålet var jo netop, hvad der efter anmelderens mening berettigede den stærkt forhøjede pris hos Julie. Et særdeles relevant spørgmål, som ville være mærkeligt i en anden tråd.

GF

Ja men alle de andre "meninger" er ret støjende og irrelevante. Beklager denne, det er forsøg på at stoppe metadiskussion og OT-diskussion.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja men alle de andre "meninger" er ret støjende og irrelevante. Beklager denne, det er forsøg på at stoppe metadiskussion og OT-diskussion.

Ja netop.

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly

Så endte vi ganske som jeg frygtede at anmeldelsen blev til en diskussion om pris. Kan folk ikke være ligeglade med hvad pigen tager af pris???

Synes I den er for høj så gå til andre GP. Hvorfor overhoved bruge tid på at vise denne pige interesse .

Jeg synes at Julie er alle pengene værd og derfor betaler jeg de penge. Jer der synes det er tåbeligt står det jer heldigvis frit for at gå andetsteds hen.

Som jeg udbad mig i den oprindelige anmeldelse , så skulle denne tråd ikke handle om pris. Men det er åbenbart for meget forlangt herinde.

Så der er en grund til at jeg sjældent anmelder . Netop fordi det enten bliver afsporet af emnet pris eller mistænkeliggørelelse af enten GP eller ens person.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så endte vi ganske som jeg frygtede at anmeldelsen blev til en diskussion om pris. Kan folk ikke være ligeglade med hvad pigen tager af pris???

Synes I den er for høj så gå til andre GP. Hvorfor overhoved bruge tid på at vise denne pige interesse .

Jeg synes at Julie er alle pengene værd og derfor betaler jeg de penge. Jer der synes det er tåbeligt står det jer heldigvis frit for at gå andetsteds hen.

Som jeg udbad mig i den oprindelige anmeldelse , så skulle denne tråd ikke handle om pris. Men det er åbenbart for meget forlangt herinde.

Så der er en grund til at jeg sjældent anmelder . Netop fordi det enten bliver afsporet af emnet pris eller mistænkeliggørelelse af enten GP eller ens person.

Velkommen i klubben.

Del dette indlæg


Link til indlæg

<<Hvad er det som gør oplevelsen så meget bedre, at man betaler 50-70% mere end gennemsnittet?>>

måske at man ved at man ikke er hulkammerat med billige stoddere som først tænker på prisen og derefter på hullet. ))

når det så er sagt , så ville jeg også føle som anders j.  med så store beløb , bør det nærme sig dinnerdates set fra min side.

Som du dog kan sige det ;-)

blot fordi at du har penge nok, gør det dig jo ikke på nogen måde bedre end alle andre.

tværtimod, vil jeg, med den kommentar du kom med der, vurdere dig til at være en person, som jeg på ingen måde har lyst til at lære bedre at kende og set fra pigernes side, så kunne jeg faktisk forstille mig at de hellere ville have besøg af en mand, der havde arbejdet, sparet og glædet sig til at besøge dem, end en narrøv der bare sidder og kigger profiler hverdag og tænker "nå fuck det, jeg tager sgu hende"

hilsen en fattigrøv, som ikke bare er en billig stodder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 Jeg tror ihverfald ikke det er sidste gang jeg besøger hende;)

 

"1700kr for en halv time og 3000kr for en hel time"

Jeg kommer aldrig til at besøge hende med den pris :o

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...