Hop til indhold
cooperdk

Vaniljepigen Horsens

Recommended Posts

Mødtes lidt spontant med Vaniljepigen. Hun holder til i et hus kun et par minutter fra motorvejsafkørslen ved Horsens, og da jeg skulle forbi der, fandt jeg hende på nettet og aftalte en halv time.

Dejlig naturlig krop, et par babser i normal størrelse, der til gengæld nyder at blive krammet og suttet på ... og en reel reaktion, da jeg dykkede ned til missen. Hun bliver ægte våd og engagerer sig i sit arbejde. Jeg bruger gerne pænt lang tid på at behage pigen, også selv om hun er GP, og jeg synes der ingen tvivl var om at hun nød det.

En god del af tiden der var tilbage gik så med at få et af de bedre blowjobs, jeg har oplevet, hun gør det uden kondom, og hun er god til det --- på et tidspunkt mente hun at det var tid til at prøve min store pik ... så på med sokken, benene op på mine skuldre og så kneppede vi ellers til jeg kunne mærke at den ikke gik længere.

Nu var det aftalt på forhånd, og hun var ok med det, så jeg hev gummiet af og sprøjtede i hendes mund.

Da vi var færdige snakkede vi et stykke tid om løst og fast, og jeg tror faktisk vi gik lidt over tiden. Jeg synes, det er dejligt når man ikke bliver skubbet ud af døren efter præcis en halv time, men selvfølgelig vil man ikke trænge sig på længere end højst nødvendigt. Et kram og hej, og tilbage i bilen - med et smil på læben og en plus-oplevelse i bagagen.

http://www.sexpiger.dk/5396

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cooper.dk

 

Tusind tak for din dejlige anmeldelse af mig.

Jeg nød vist tiden ligeså meget med dig, som omvendt, jeg glæder mig som en lille mis til du ringer og bestille din næste tid, tænk og kunne tjene lidt lommepenge på denne fantastiske måde.

Frække kram herfra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...