Hop til indhold

Gangbang med skønne Louise & Diana i morgen

Featured Replies

Skrevet

En skam det er i kerteminde. Ser ellers virkelig lækkert ud! :wink:

Skrevet

Snakket med arrangøren, vi skal helst op på 6 stk fra Kbh så bliver det afholdt. Kom nu, lad os samles i flok! 8-) . Ligger i ordet gangbang. :grin:

Jeg forstår så ikke hvor alke dem fra Fyn bliver af?!?. Hvis jeg boede på Fyn havde jeg da allerede tilmeldt mig helt gevaldigt. ;-) . Fynboer, tag jer nu lige sammen. ;-)

Skrevet

Jeg forstår så ikke hvor alke dem fra Fyn bliver af?!?. Hvis jeg boede på Fyn havde jeg da allerede tilmeldt mig helt gevaldigt. ;-) . Fynboer, tag jer nu lige sammen. ;-)

Jeg har tilmeldt mig og håber at få lov til at deltage.

Skrevet

Jeg har tilmeldt mig og håber at få lov til at deltage.

Go' stil TommyHansen! :cool:

Skrevet

Jeg kan desværre ikke. 

Men jeg kan på det varmeste anbefale slanke skønne Louise.

Mødtes med hende og Herren udendørs i august, og Louise var decideret umættelig. Skønt at kneppe hende mens hun tog herrens tykke pik til roden. Jeg er sikker på, at hun kunne være blevet ved, og ved, og ved og...

Drenge - i får jeres sag for med hende :-)

Og så med en tilsyneladende lige så lækker Diana oveni.... Wauvvvv.

Kan kun anbefale, at nogle flere tager chancen og benytter sig af tilbuddet om fælleskørsel til Kerteminde :-)

Venligst

French

Skrevet
  • Author

Det ser da ikke ud til der er aflyst.

https://annoncelight.dk/showad/194830

Annoncen er ret forvirrende, aner ikke hvad der er oppe eller nede, jeg kunne ikke få nogen klar svar fra dem. Jeg kører ikke fra KBH uden at have er klar aftale. Så det bliver en anden gang.

Skrevet

Ja, det er noget af en tur for et GB, der må da være andre muligheder i Kbh området, som vi ikke har i det jyske ellers må I lokke dem til Kbh
.

Skrevet

Jeg har fløjet til London og Berlin for at deltage i GB, så Fyn er ikke alverden :D

Men alligevel er du ikke altid nem at lokke med Nille. :grin:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.