Hop til indhold
Gæst

Fik besøg af Maria med de dejlige former

Recommended Posts

præcis hvad jeg har tænkt mig at gøre og bliver du så provokeret af det er det ikke mig der har et problem .:P

Ja er det ikke fantastisk at nogen af os har den luksus at kunne holde ferie når det passer en og arbejde når man har lyst bare fordi man kan:-D:-D.

 

hahaha du må tro en masse om dig selv hvis du tror du provokere mig. Du har skræmt et nyt medlem væk, mon det er første gang :o hvis du har mistro til noget så tag da og anmeld i stedet for at være så led!!! Slut herfra. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

At der bliver tvivlet på ens anmeldelse betyder ikke at man skal melde sig ud. Er den sand og har man haft en god oplevelse kan man da kun have hovedrysten tilovers for falske anklager. Så er det da bedre at blive herinde som bruger og skrive lidt mere så folk kan se man er den "ægte vare". Vil ikke blande mig i hvad tråden går ud på, men at  melde sig ud så hurtigt fordi én person tvivler kan nemt få det til at se mere mistænksom ud med tanke på historien der lægger bag catfighten.  

Redigeret af Prowler

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det virker da underligt at anmelderen har lukket sin profil. Man bliver da ikke så "børnefornærmet" bare fordi nogen tvivler på ægtheden.

Måske Ida har fat i noget...

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ida det er da utroligt at hver gang Maria for en anmeldelse,  så er du der med en kommentar. Jo der er ytringsfrihed,  men man behøver sku ikke kommentere alt..  Pas nu de kunder du har,  og lade være med at ødelægge det for andre.  Det kunne lige pludselig give bagslag... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ida det er da utroligt at hver gang Maria for en anmeldelse,  så er du der med en kommentar. Jo der er ytringsfrihed,  men man behøver sku ikke kommentere alt..  Pas nu de kunder du har,  og lade være med at ødelægge det for andre.  Det kunne lige pludselig give bagslag... 

Og hvorfor har du et behov for at kommentere alt jeg laver herinde?

Og her tager du fejl ang Marias anmeldelser. Jeg blander mig kun hvis jeg fornemmer der er ugler i mosen. For som set før har hun ikke haft skrupler over at svine og lyver i stor udstrækning om andre piger for at reklamere og fremhæve sig selv.

Syntes du bare at vi lige slår en fed streg over det og krydser finger for at det ikke gentager sig. For du kan være sikker på at hun dukker op herinde igen under et andet navn nu da hun er bortvist sammen med sine 3 falske profiler for bestandighed .Jeg kender hende skam godt og hun himler ikke før hun får det sidste ord. Så ja jeg er sgu på vagt overfor hende herinde men også i det virkelig liv.

Jeg er skam ikke den eneste GF der har mærket hendes ondskabsfulde og grådige side. 

Ingen tvivl om at hun har mange glade gæster og fint med det bare hun lade os andre passe vores biks men det gør hun desværre ikke. Så nej jeg har intet tilovers for hende. Og fornemmer jeg at der er unfair play herinde kan du godt forvente at høre fra mig igen.

Og hvis du mener at jeg mister kunder på min ærlighed og fornuft er det en holdning du selv må ligge at rode med.

Mine mange gæster er yderst tilfreds men den jeg er. Jeg udgiver mig ikke for noget jeg ikke er for at behage typer som dig.b

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og hvorfor har du et behov for at kommentere alt jeg laver herinde?

Og her tager du fejl ang Marias anmeldelser. Jeg blander mig kun hvis jeg fornemmer der er ugler i mosen. For som set før har hun ikke haft skrupler over at svine og lyver i stor udstrækning om andre piger for at reklamere og fremhæve sig selv.

Syntes du bare at vi lige slår en fed streg over det og krydser finger for at det ikke gentager sig. For du kan være sikker på at hun dukker op herinde igen under et andet navn nu da hun er bortvist sammen med sine 3 falske profiler for bestandighed .Jeg kender hende skam godt og hun himler ikke før hun får det sidste ord. Så ja jeg er sgu på vagt overfor hende herinde men også i det virkelig liv.

Jeg er skam ikke den eneste GF der har mærket hendes ondskabsfulde og grådige side. 

Ingen tvivl om at hun har mange glade gæster og fint med det bare hun lade os andre passe vores biks men det gør hun desværre ikke. Så nej jeg har intet tilovers for hende. Og fornemmer jeg at der er unfair play herinde kan du godt forvente at høre fra mig igen.

Og hvis du mener at jeg mister kunder på min ærlighed og fornuft er det en holdning du selv må ligge at rode med.

Mine mange gæster er yderst tilfreds men den jeg er. Jeg udgiver mig ikke for noget jeg ikke er for at behage typer som dig.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det virker da underligt at anmelderen har lukket sin profil. Man bliver da ikke så "børnefornærmet" bare fordi nogen tvivler på ægtheden.

Måske Ida har fat i noget...

Alt det teknik... Når der står "guest" er brugeren her vel ikke mere som du skriver - or ??, nederst står der at den er redigeret af Ridderlykkelig som så er oprettet i dag. Kun godt tyde på at det så er den samme person, og herved har Ida måske ret. Et opklarings job for dem der står bag Eroguide i think.... 

 

Go for it Ida ;-)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja man er da ikke i tvivl om de 2 damer ikke bryder sig om hinanden men bliver sku lidt træt når jeg læser tråden her igennem det er vel ikke det der er ideen med EG hvis man mener en andmeldelse er falsk så anmeld den dog og stop den svinen af hinanden både GP og andre brugere og lad os selv ta stilling hvad vi finder troværdigt 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja man er da ikke i tvivl om de 2 damer ikke bryder sig om hinanden men bliver sku lidt træt når jeg læser tråden her igennem det er vel ikke det der er ideen med EG hvis man mener en andmeldelse er falsk så anmeld den dog og stop den svinen af hinanden både GP og andre brugere og lad os selv ta stilling hvad vi finder troværdigt 

det er skam gjort.

Nu ikke så sur 98omr. Du har selv ivrigt været nysgerrig og spurgt indtil emnet mange gange når vi to har hygget men håber da ikke det er pga den senest korspendance mellem os at du er blevet pirrelig .;)

Der er herinde en klar tendens til at vi GP kun skal ses og ikke høres af mange bruger herinde. De kønsroller er for længst væk. Vi har lige så meget ret til at ytre og forsvare vores meninger og holdninger. 

Forsat god aften .

 

 

 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det virker da underligt at anmelderen har lukket sin profil. Man bliver da ikke så "børnefornærmet" bare fordi nogen tvivler på ægtheden.

Måske Ida har fat i noget...

Det er dog sådan set ligemeget om anmeldelsen er Fake eller ej...  Man skal jo ikke afspore en anmeldelse, som vi jo alle gør i denne tråd :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg husker godt den sag, hvor der var flere profiler - fra samme person -  der blev smidt ud. Gode anmeldelser om sig selv. Desuden skrev hun en falsk anmeldelse om en pige der lugtede fælt. (Frodige Ida). Alt sammen pure opspind for at skade en anden pige. Helt klart en svinestreg.

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er dog sådan set ligemeget om anmeldelsen er Fake eller ej...  Man skal jo ikke afspore en anmeldelse, som vi jo alle gør i denne tråd :(

Det hænger jo ikke samen. Man kan jo ikke afspore en falsk anmeldelse. Den er "født" afsporet så man kan højest bringe den tilbage på sporet.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Nu ikke så sur 98omr. Du har selv ivrigt været nysgerrig og spurgt indtil emnet mange gange når vi to har hygget men håber da ikke det er pga den senest korspendance mellem os at du er blevet pirrelig .;)

.

 

 

 

Synes det er kanten af de uskrevne regler omkring fortrolighed imellem gæst og Gp´er

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes det er kanten af de uskrevne regler omkring fortrolighed imellem gæst og Gp´er

overhovedet ikke.

Du ved intet om hvad jeg og ham taler om og kommer ikke dig ved..

Så er der godt nok mange i problemer hvis du finder dette her et problem.

god nat

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

overhovedet ikke.

Du ved intet om hvad jeg og ham taler om og kommer ikke dig ved..

Så er der godt nok mange i problemer hvis du finder dette her et problem.

god nat

du er godt den største dramaqueen jeg længe har oplevet!!! 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...