Gæst Skrevet 14. Oktober, 2015 (edited) Jeg er relativt ny indenfor denne verden, (kom egentligt herind for at skrive en anmeldelse af en pige, men er lige blevet distraheret)og jeg undrer mig over hvor få danske piger med former der er indenfor branchen... Eller er det bare mig der ikke har ledt godt nok?Nogen der kan anbefale lækre buttede piger (altså ikke MEGET fed) der har lidt til gården og gaden og hvor man rigtigt kan mærke de kan lide det?Glæder mig til jeres svar Redigeret 14. Oktober, 2015 af ridderlykkelig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Oktober, 2015 jeg kan anbefale Bly, de dage hun er i Esbjerg :-)Tak, Sandra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Oktober, 2015 (edited) Okay Esbjerg er nok lige lovligt langt for mig... Mere sådan omkring Aalborgområdet og nedad mod århusområdet heheMen mange tak for svaret, piger;-)Hun har ellers nogen dejlige former... Men desværre alt for langt væk:( Redigeret 14. Oktober, 2015 af ridderlykkelig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
larslarsen 26 Skrevet 14. Oktober, 2015 Tjek PM men det er nok også for lang væk........... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg