Hop til indhold

Recommended Posts

Efter en del søgen herinde, havde andmeldserne af Navia i Roskilde næsten kun været positive. Jeg besluttede mig for at sende hende en SMS vedr tid og et par spørgsmål jeg havde - der var svar inden for 2 min :-)  vi endte med og lave en aftale om b2b et par timer senere!

Huset er let og finde, gode og gratis p forhold og efter min mening ligger det diskret på en mindre vej. 

Navia åbner hurtigt døren iført en lille stram kjole, hun er sød, smilende og ser lækker ud! Pengene skifter hænder 700kr for b2b i 30 min med hj og efterfølgende fælles bad. 

Og hun skuffede ikke, starter med og smide alt tøjet og kravler over til dig på briksen (man kan hele tiden følge hende og hendes dejlige store bryster i det store spejl på væggen) starter ud med lidt massage på hele bagsiden hvorefter hun smører sig selv og bryster ind i olie :-)  og begynder og glide rundt, lækkert! Der er masser af pirring undervejs og hun er meget berøringsvenlig... Bliver vendt om og det fortsætter på forsiden, op og ned af dig, afsluttende med et lækkert hj :-)

efterfølgende et fælles bad hvor hun vasker og tørrer dig, intet og klage over - alt i alt en rigtig god oplevelse, hbor jeg slet ikke fornemmede der blev kigget på uret! 

Jeg kommer klart igen ved lejlighed. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været forbi og deler ikke de mange gode anmeldelser. For det første er brysterne lavet, det er så hvad det er, men der hvor jeg blev rigtig skuffet var servicen som var alt for mekaniske og for meget op-selling. Hun ser godt ud,men jeg kommer ikke igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har hørt hun skulle have lange stive brystvorter    er det rigtigt eller ?

Hvis du er til lange brystvorter, skulle du prøve at besøge Suzy hos Apex Siam Thai Massage, på Frederiksberg. Jeg kan klart anbefale Suzy.

Navia har jeg aldrig besøgt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, Suzy hos Apex Siam har sgu nogle fantastiske brystvorter, og hun er til den fulde pakke. I det hele taget en skøn kvinde.

-Maestro

Del dette indlæg


Link til indlæg

Suzy er slut 30'erne, vil jeg skyde på, og kan kun tilslutte mig Gammel Rottes kommentar om , at du bestemt ikke bliver skuffet over brystvorterne. Jeg oplever desuden altid at hun er nærværende og indlevende i akten, og så kan hun rent faktisk også give en pisse god massage. Kom nu bare afsted :grin:

-Maestro

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan se på hjemmesiden hos  Apex Siam , at de skriver ingen seksuelle Ydelser????

Det gør de fleste af forskellige hensyn. Det er ikke altid i overensstemmelse med virkeligheden. Kemien spiller en stor rolle her. Respekt og venlighed fra din side over for pigen kan fører til meget, om ikke andet så sublim massage.

Hvad er det forventlige pris niveau fra en halv og en hel time med hj eller bj??

Fra ca 500,- og opefter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Navia har pæne brystvorter, vil dog ikke sige de er lange! Jeg syntes derimod at service var i top, fik endda også lidt mere tid end jeg havde betalt for...

Ellers syntes jeg tråden er ved at blive lidt afsporet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Ellers syntes jeg tråden er ved at blive lidt afsporet ;)

Jeg er helt enig!

Den handler om Navia

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...